اپل واچ سری ۹ با قابلیت دو ضربه رونمایی شد - تکفارس 
اپل واچ سری ۹ با قابلیت دو ضربه رونمایی شد - تکفارس 
اپل واچ سری ۹ با قابلیت دو ضربه رونمایی شد - تکفارس 

اپل واچ سری ۹ با قابلیت دو ضربه رونمایی شد

افشین نوری
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - 21:11
اپل واچ سری 9

اپل در رویداد Wonderlust خود از اپل واچ سری ۹ با تراشه قدرتمند S9، عمر باتری ۱۸ ساعته و تراشه فوق‌ پهن‌باند U2 برای افزایش دقت مکان رونمایی کرد. این سری در بخش نرم‌افزار سیستم‌عامل WatchOS 10 که در ماه ژوئن امسال در WWDC 2023 منتشر شد اجرا می‌کند.

در اپل واچ سری ۹ یک قابلیت حرکت با یک دست به نام «دو ضربه» ارائه شده است که شما با ضربه زدن روی انگشت و شست خود می‌توانید تایمر را متوقف کنید، استک هوشمند را راه‌اندازی کنید و به تماس‌ها پاسخ یا پایان دهید. قابلیت دو ضربه از ماه آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

همچنین در اپل واچ سری ۹ دستیار هوشمند سیری ارتقا یافته است. این دستیار اکنون روی دستگاه پردازش می‌شود و دیگر نیازی به پینگ کردن ابری برای پاسخ‌ها نیست. سیری همچنین با اپلیکیشن Health یکپارچه شده است و از اواخر امسال در دسترس قرار خواهد گرفت.

اپل سعی کرده در تولید اپل واچ سری ۹، شرایط سازگاری با محیط زیست را در نظر بگیرد. این سری از آلومینیوم ۱۰۰ درصد بازیافتی در قسمت قاب‌ها استفاده کرده و بندهای آن نیز از مواد بازیافتی ساخته شده‌اند. در ضمن، بسته بندی این سری بر پایه فیبر کم کربن است. بنابراین سری ۹ دارای ردپای کربن تقریبا صفر است.

اپل همچنین بندهای چرمی را کنار گذاشته و از یک ماده چرمی به نام FineWoven استفاده کرده که با محیط زیست سازگارتر است. اپل به همکاری خود با نایک نیز ادامه داده و بندهای جدیدی به نام Hermes ارائه کرده است.

منبع: Mashable

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید