گواهینامه رانندگی دیجیتال کالیفرنیا در اندروید و iOS عرضه شد - تکفارس 
گواهینامه رانندگی دیجیتال کالیفرنیا در اندروید و iOS عرضه شد - تکفارس 
گواهینامه رانندگی دیجیتال کالیفرنیا در اندروید و iOS عرضه شد - تکفارس 

گواهینامه رانندگی دیجیتال کالیفرنیا در اندروید و iOS عرضه شد

افشین نوری
۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - 11:04
کالیفرنیا

کالیفرنیا به‌تازگی یک برنامه گواهینامه رانندگی دیجیتال ارائه است که به رانندگان اجازه می‌دهد تا یک نسخه مجازی از گواهینامه رانندگی خود را در گوشی‌های هوشمندشان نگه دارند.

همچنین اپلیکیشن CA DMV Wallet از آی‌دی‌های دیجیتال در اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند. استفاده از این آی‌دی‌ها در ابتدا محدود خواهد بود، اما قرار است دامنه کاربرد آن افزایش یابد.

ساکنان کالیفرنیا می‌توانند پس از دانلود و نصب CA DMV Wallet، گواهینامه رانندگی دیجیتال خود را دریافت کنند و کل پروسه دریافت این گواهینامه‌ها کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد. البته آی‌دی‌های دیجیتال صادرشده فعلا قرار نیست با قابلیت شناسه دیجیتال Google Wallet ادغام شود.

مقامات کالیفرنیا گفته‌اند که استفاده از آی‌دی‌های دیجیتال در ابتدا محدود بوده و استفاده از آن‌ها برای TSA PreCheck در فرودگاه‌ها بسیار مفید خواهد بود. به گفته مقامات کالیفرنیا اپلیکیشن DMV کاملا از حریم خصوصی افراد محافظت خواهد کرد و هیچ داده‌ای را بدون رضایت کاربر از دستگاه او خارج نخواهد کرد.

گوگل نیز در حال تست قابلیتی در Google Wallet است که به کاربران اجازه می‌دهد تا آی‌دهای دیجیتال خود را اضافه کنند. این قابلیت به‌زودی به صورت گسترده عرضه خواهد شد.

منبع: androidpolice

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید