مدیران اپل اکانت فیک تیم کوک در اینستاگرام را دنبال می کنند - تکفارس 
مدیران اپل اکانت فیک تیم کوک در اینستاگرام را دنبال می کنند - تکفارس 
مدیران اپل اکانت فیک تیم کوک در اینستاگرام را دنبال می کنند - تکفارس 

مدیران اپل اکانت فیک تیم کوک در اینستاگرام را دنبال می کنند

افشین نوری
۶ شهریور ۱۴۰۲ - 08:11
تیم کوک

اخیرا فیل شیلر، هم‌بنیان‌گذار اپل، به اینستاگرام و تردز پیوست و با وجود اینکه مدیران اپل در اینستاگرام حضور دارند، اما تیم کوک هیچ اکانتی ددر این شبکه اجتماعی ندارد. حالا به نظر می رسد که مدیر عامل اپل هم به اینستاگرام پیوسته است.

در حالیکه تیم کوک از سال ۲۰۱۳ در توییتر حضور دارد، اما او هرگز به شبکه اجتماعی دیگری به جز ویبو ملحق نشده است. بعد از خرید توییتر توسط ایلان ماسک، برخی از کاربران این سوال را داشتند که آیا کوک به پلتفرم دیگری مانند ماستودون یا تردز می‌پیوندد یا خیر.

گفتنی است تردز بعد از معرفی با استقبال گسترده‌ای از سوی کاربران مواجه شد و طبق داده‌های سایت Quiver Quantitative، تعداد کاربران آن در ۱۰ جولای به ۱۰۰ میلیون نفر رسید. به نظر می‌رسد یکی از دلایل موفقیت تردز در روزهای اول این بود که ایجاد حساب کاربری آن برای کاربران اینستاگرام بسیار آسان بود. البته اگر این اپلیکیشن در اتحادیه اروپا قابل دسترس بود، احتمالا تعداد کاربران اولیه آن بسیار بیشتر می‌شد.

تردز هنوز بسیاری از قابلیت‌های اساسی توییتر مانند ایموجی‌ها، هشتگ‌ها و فید زمانی را ندارد. اما خبر خوب برای تردز اینکه طبق داده‌های Similarweb، کاربران جدید توییتر کاهش یافته و از ۱۹ درصد در می ۲۰۲۲ به ۱۶ درصد در می ۲۰۲۳ رسیده است.

ظاهرا اکانتی با نام کاربری tim.d.cook@ در ماه جولای ۲۰۲۳ در اینستاگرام ایجاد شده است که اولین پست او در تاریخ ۲۰ آگوست با دو عکس ثبت‌شده با آیفون منتشر شده است. پست دوم در ۲۳ آگوست شامل یک تبلیغ ۳۰ ثانیه‌ای از کمپین ۳DPets می‌شود.

به نظر می‌رسد این حساب کاملا فیک و جعلی است و وب‌سایت ۹to5Mac از افراد مطلع با این موضوع شنیده که این حساب توسط تیم کوک ایجاد نشده است. نکته جالب اینکه، این اکانت توسط برخی مدیران اپل دنبال می‌شود. برخی از کارمندان اپل نیز این حساب جعلی در اینستاگرام را دنبال می کنند.

هنوز مشخص که چرا این مدیران اپل حساب فیک تیم کوک را دنبال می کنند. لازم به ذکر است که اپل یک حساب رسمی اینستاگرام برای به اشتراک گذاری عکس‌ها و فیلم‌های ثبت‌شده با آیفون دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید