هوندا اسکوتر برقی EM1 e را در اندونزی معرفی کرد - تکفارس 
هوندا اسکوتر برقی EM1 e را در اندونزی معرفی کرد - تکفارس 
هوندا اسکوتر برقی EM1 e را در اندونزی معرفی کرد - تکفارس 

هوندا اسکوتر برقی EM1 e را در اندونزی معرفی کرد

مهدی حلوائی
۲ شهریور ۱۴۰۲ - 09:57
اسکوتر برقی هوندا EM1 e

اندونزی، کشوری که تعداد موتورسیکلت‌های فعال در جاده‌های آن به بیش از ۱۲۵ هزار عدد می‌رسد، به آرامی در حال حرکت به سمت آینده‌ای سبزتر است. حالا امروز شرکت هوندا در این کشور از اسکوتر برقی EM1 e رونمایی کرده که قدم مهمی برای برقی‌سازی وسایل نقلیه‌ی آن به حساب می‌آید.

مطالب مرتبط:

معرفی اسکوتر برقی جدید شرکت هوندا در اندونزی در حالی اتفاق افتاده که این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۵۰ تمامی وسایل نقلیه‌ی درون‌سوز موجود در جاده‌های خود را با مدل‌های برقی جایگزین کند. در حال حاضر موتورسیکلت‌های برقی بخش بسیاری کوچکی از بازار وسایل نقلیه‌ی اندونزی را به خود اختصاص داده‌اند اما دولت این کشور سعی دارد با پرداخت یارانه‌ تا سال ۲۰۲۳ تعداد این نوع از موتورسیکلت‌ها را در کشور به حدود ۸۰۰ هزار عدد برساند.

اسکوتر برقی هوندا EM1 e

اسکوتر برقی EM1 e هوندا در حالی در دو نسخه با قیمت ۲۱۰۰ و ۲۹۰۰ در اندونزی عرضه شده است که قیمت موتورسیکلت‌های درون‌سوزی مانند هوندا ADV160 بسیار کمتر و حدود نصف این قیمت می‌باشد. از این رو باید منتظر ماند و دید که آیا این قیمت‌گذاری مشتریان را به خرید اسکوتر مذکور ترغیب خواهد کرد یا خیر.

در حال حاضر زیرساخت‌ وسایل نقلیه‌ی برقی در اندونزی در حال توسعه بوده و همین موضوع بر تصمیم خریداران تاثیر مهمی گذاشته است. با این وجود، تلاش دولت و سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ خودروسازی در این کشور به موفقیت برنامه‌های آن برای برقی‌سازی جاده‌های خود کمک خواهد کرد. این در حالی است که بیشتر کشورهای جهان نیز رویکرد مشابهی را در خصوص وسایل‌ نقلیه‌ی برقی در پیش گرفته‌اند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید