شیائومی: فعلا برنامه‌ای برای عرضه خودروی ردمی نداریم - تکفارس 
شیائومی: فعلا برنامه‌ای برای عرضه خودروی ردمی نداریم - تکفارس 
شیائومی: فعلا برنامه‌ای برای عرضه خودروی ردمی نداریم - تکفارس 

شیائومی: فعلا برنامه‌ای برای عرضه خودروی ردمی نداریم

محمدامین حیدری
۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - 16:27
شیائومی: فعلا برنامه‌ای برای عرضه خودروی ردمی نداریم - تکفارس 

شیائومی در بیانیه‌ای اعلام کرده که تصمیمی مبنی بر تولید و عرضه خودروی ردمی نگرفته است و قصد دارد تمرکز خود را روی خودروی برقی SU7 قرار دهد.

شرکت چینی شیائومی تصمیم دارد تا محصولات خود را گسترش دهد؛ البته این شرکت تنها به تولید گوشی‌های هوشمند یا عرضه لوازم خانگی در چین که موجب آسان‌تر کردن امور می‌شود، بسنده نکرده و با ورود به بازار خودروهای برقی گام بزرگی را برداشته است.

گفتنی است که پیش از این، معرفی خودروی برقی SU7 موجب شد تا بسیاری از مردم برای امتحان‌کردن خودروی جدید این شرکت تا ساعت ۳ صبح منتظر بمانند که این اتفاق، یک موفقیت بزرگ برای شیائومی محسوب می‌شود. به‌دنبال این موفقیت کاربرانی که با شیوه عرضه محصولات این شرکت آشنا هستند، کنجکاو شدند که بدانند آیا شیائومی خودرویی تحت برند ردمی عرضه خواهد کرد یا خیر. اکنون وانگ تنگ، مدیرکل برند ردمی به این سوال کاربران پاسخ داده است.

بدون شک عرضه یک خودروی ردمی با قیمت مناسب، رویایی است که بسیاری از طرفداران شیائومی خواستار تحقق آن هستند؛ به گونه‌ای که سال‌هاست شایعاتی پیرامون خودروی برقی ردمی در حال انتشار است. به گفته مدیرکل برند ردمی از شیائومی، در حال حاضر این شرکت تصمیمی مبنی بر عرضه خودروی ردمی نگرفته است، اما یقینا برنامه‌هایی برای عرضه خودروهای برقی آینده تحت برند شیائومی وجود دارد.

وانگ تنگ در ادامه افزوده است:

درصورتی که بخواهیم در آینده شاهد عرضه خودروی ردمی باشیم، همگی باید از خودروی SU7 شیائومی حمایت کرده و آن را تبلیغ کنیم. خودروهای شیائومی هنوز در مراحل اولیه هستند و ما نیاز داریم تا ابتدا مدل‌های اصلی این برند را تولید کنیم. افزون‌بر پیشنهادات دریافت‌شده، برنامه‌هایی برای عرضه مدل‌های جدید از این خودروها در آینده وجود خواهد داشت.

البته این اولین باری نیست که شیائومی درباره عرضه خودروهای ردمی صحبت کرده است. پیش از این، بخش خودروسازی این شرکت با انتشار گزارشی تصریح کرده است که آن‌ها تاکنون بر روی خودروی مقرون‌به‌صرفه از برند ردمی کار نکرده‌اند و به جای آن، معرفی خودروی SU7 را در اولویت خود قرار داده‌اند.

علاوه‌بر این، گزارش منتشرشده نشان می‌دهد که در حال حاضر شیائومی نمی‌تواند هزینه‌ها را برای تولید خودروی برقی تحت یک برند فرعی برای رقابت با خودروهای پرچمدار در این حوزه کاهش دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید