اینستاگرام فید زمانی را برای استوری ها و ریلزها در اروپا ارائه می کند - تکفارس 
اینستاگرام فید زمانی را برای استوری ها و ریلزها در اروپا ارائه می کند - تکفارس 
اینستاگرام فید زمانی را برای استوری ها و ریلزها در اروپا ارائه می کند - تکفارس 

اینستاگرام فید زمانی را برای استوری ها و ریلزها در اروپا ارائه می کند

افشین نوری
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - 19:12
اینستاگرام Blend

متا اعلام کرد که برای تبعیت از قانون خدمات دیجیتال اتحادیه اروپا (DSA) قصد دارد اقدامات شفافیت‌سازی جدیدی در اینستاگرام و فیس‌بوک اجرا می‌کند. این اقدامات شامل آرشیو کردن تمام تبلیغات هدفمند برای کاربران اروپایی و ارائه اطلاعات اضافی درباره نحوه رتبه‌بندی ریلزها، فیدها و استوری‌ها توسط هوش مصنوعی می‌شود.

کاربران اتحادیه اروپا همچنین قادر به اضافه کردن گزینه مشاهده استوری‌ها و ریلزها بر اساس ترتیب زمانی، به جای مشاهده آن‌ها بر اساس الگوریتم متا خواهند بود.

متا گفته است که این تغییرات را برای تبعیت از قانون DSA اروپا انجام می‌دهد و از ایجاد یک رژیم نظارتی در اروپا که از کاربران محافظت می کند پشتیبانی می‌کند.

اتخادیه اروپا هشدار داده است که اگر شرکت‌ها از DSA پیروی نکنند، با جریمه‌های سنگینی مواجه خواهند شد که ممکن است بیش از ۶ درصد درآمد سالانه شرکت‌ها باشد. این قانون از ۲۵ آگوست اجرایی خواهد شد.

در همین راستا، متا گفته است که بیش از ۱۰۰۰ از کارمندان این شرکت روی اقدامات شفافیت‌سازی جدید کار می کنند تا درباره نحوه عملکرد سیستم‌های متا اطلاعات بیشتری ارائه دهند و گزینه‌های بیشتر در اختیار کاربران قرار دهند.

همانطور که می‌دانید اینستاگرام اپلیکیشن تردز را به عنوان رقیب توییتر در دسترس کاربران قرار داده است. متا در ماه‌های گذشته قصد داشت از مشکلات اخیر توییتر پس از خرید آن توسط ایلان ماسک بهره ببرد و برای کاربران یک شبکه اجتماعی جدید مبتنی بر متن ارائه دهد.

تردز بسیار شبیه به آن چیزی است که در شایعات اشاره شده بود. همانطور که انتظار می‌رفت این اپلیکیشن از اطلاعات حساب اینستاگرام کاربران استفاده می‌کند و در واقع ما با یک افزونه پلتفرم اینستاگرام سروکار داریم.

تردز هرچند یک اپلیکیشن مستقل است اما از قابلیت یکپارچه‌سازی حساب اینستاگرام استفاده می‌کند تا کاربران به راحتی بتوانند اکانت‌هایی که در اینستاگرام دنبال می‌کنند پیدا و دنبال کنند. این اپلیکیشن از از همان اطلاعات ورود اینستاگرام استفاده می‌کند.

تردز بسیار شبیه به توییتر است و مثل توییتر دارای یک فید برای مشاهده پست‌هایی است که کاربران منتشر کرده‌اند. گزینه‌های دیگری مثل لایک، کامنت، پست مجدد و اشتراک گذاری نیز در آن وجود دارند و رابط کاربری این برنامه شامل رشته‌های جمع‌شونده است تا از طولانی شدن فید جلوگیری کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید