امکان امتحان کردن تاشوهای جدید سامسونگ روی آیفون فراهم شد - تکفارس 
امکان امتحان کردن تاشوهای جدید سامسونگ روی آیفون فراهم شد - تکفارس 
امکان امتحان کردن تاشوهای جدید سامسونگ روی آیفون فراهم شد - تکفارس 

امکان امتحان کردن تاشوهای جدید سامسونگ روی آیفون فراهم شد

افشین نوری
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - 10:25
آیفون

سامسونگ اپلیکیشن Try Galaxy خود را با قابلیت‌های جدیدی به‌روزرسانی کرده است. سامسونگ سعی کرده است در این به‌روزرسانی امکان نمایش گوشی‌های تاشو زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ را روی آیفون فراهم کند. در واقع سامسونگ خواسته است قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد دو گوشی جدید تاشو خود را با استفاده از آیفون شبیه‌سازی کند.

زمانیکه شما اپیکیشن Try Galaxy را روی گوشی آیفون خود اجرا می‌کنید، یک رابط کاربری سامسونگ گلکسی ظاهر می‌شود که در آن هر دکمه برای تبلیغ محصولات سامسونگ استفاده می‌شود. برای مثال، با باز کردن اپلیکیشن دوربین، مجموعه‌ای از ویدیوها پخش می‌شود که به شما نشان می‌دهد عکاسی با گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ چگونه است. بنابراین شما به‌طور واقعی نمی‌توانید هر چیزی را امتحان کنید.

قابلیت جالبی که ارائه شده این است که شما می‌توانید دو آیفون را به هم متصل کنید تا یک گوشی گلکسی زد فولد ۵ بسازید. البته برای این کار باید دو گوشی آیفون داشته باشید وگرنه با پیام خطا مواجه خواهید شد.

گلکسی زد فولد ۵ جانشین گلکسی زد فولد ۴ شده و ارتقاهای قابل توجهی ارائه کرده است. یکی از مهم‌ترین ارتقاهای این گوشی، لولای فلکس جدید ان است که به گوشی اجازه می‌دهد تا به‌طور کامل بسته شود. ساختار ریلی دوگانه این لولا نه تنها بسیار روان است، بلکه در برابر ضربه‌ مقاومت بالایی دارد. همچنین بهبود حالت فلکس این لولا باعث شده تا گوشی در زوایای مختلفی تنظیم گردد و برای عکاسی بدون استفاده از دست و انجام کارهای مالتی تسکینگ بسیار عالی باشد.

گلکسی زد فولد ۵ نازک‌تر و سبک‌تر از مدل قبلی خود است که این موضوع کار با آن را راحت‌تر می‌کند. بدنه این گوشی استحکام بالایی دارد و از فریم آلومینیومی Armor و پوشش گوریلا گلس ویکتوس ۲ در نمایشگر خارجی و پنل پشتی بهره می‌برد. استاندارد IPX8 نیز آن را در برابر آب محافظت خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید