زاکربرگ می گوید ایلان ماسک از مبارزه کردن با او طفره می رود - تکفارس 
زاکربرگ می گوید ایلان ماسک از مبارزه کردن با او طفره می رود - تکفارس 
زاکربرگ می گوید ایلان ماسک از مبارزه کردن با او طفره می رود - تکفارس 

زاکربرگ می گوید ایلان ماسک از مبارزه کردن با او طفره می رود

افشین نوری
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - 15:57
مارک زاکربرگ

در حالیکه میلیون نفر منتظر تماشای مبازه مارک زاکربرگ و ایلان ماسک بوندند حالا به نظر می رسد که این موضوع منتفی است. ظاهرا مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، مبارزه بین خود و ایلان ماسک را در روز یکشنبه لغو کرده است. زاکربرگ در پستی که در تردز منتشر کرده گفته است که ماسک از مبارزه طفره می‌رود.

زاکربرگ گفته است:

من فکر می‌کنم باید قبول کنیم که ایلان ماسک جدی نیست و زمان آن فرا رسیده است که بی‌خیال مبارزه بشیم. من یک مبارزه واقعی را به او پیشنهاد دادم. حتی پیشنهاد شد که این مسابقه به یک رقابت برای خیریه تبدیل شود. اما ماسک تاریخ را تائید نمی‌کند و می‌گوید که قرار است یک جراحی بکند. اگر ماسک در مورد این مبارزه تصمیم جدی بگیرد، می‌داند که چگونه با من تماس بگیرد. در غیر این صورت، باید بی‌خیال آن شد. من تمرکزم را روی رقابت با کسانی که این ورزش را جدی می‌گیرند خواهم گذاشت.

مبارزه دو میلیاردر سیلیکون ولی می‌توانست تبدیل به یکی از عجیب‌ترین نمایش‌های عمومی در حافظه مردم دنیا شود. دعوای بین زاکربرگ و ماسک که با مشاجره آنلاین شروع شد قرار بود در دنیای واقعی ادامه یابد. آن‌ها حتی می‌خواستند این مبارزه را در توییتر و فیس بوک پخش زنده کنند.

ماسک هفته‌ی گذشته اعلام کرده بود که به دلیل نبود زمان کافی، در دفتر کار خود تمرینات قدرتی انجام می‌دهد. زاکربرگ نیز در پاسخ به این توییت اعلام کرده بود که انتظار ندارد ماسک آماده‌ی مبارزه با او باشد چرا که مدیرعامل تسلا به دعوت قبلی او برای مبارزه در تاریخ ۲۶ آگوست پاسخی نداده است.

ماسک در ماه جولای اعلام کرد که حاضر است با زاکربرگ، که در رشته‌ی جوجیتسو تعلیم دیده، در قفس مبارزه کند و زاکربرگ نیز این چالش را پذیرفته بود. مبارزه‌ی این دو میلیاردر مشهور به بحث داغی در فضای مجازی تبدیل شده و بسیاری از کاربران از حالا روی برنده‌ی احتمالی آن شر‌ط‌بندی کرده‌اند. 

البته هنوز خیلی زود است که این داستان را تمام‌شده تلقی کنیم. ایلان ماسک یک آدم بسیار تحریک‌پذیر است و بعید نیست که به مبارزه با زاکربرگ تن بدهد. حالا باید ببینیم ماسک در نهایت چه تصمیمی می‌گیرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید