معرفی ویدیویی تردز اینستاگرام؛ قاتل جدید توییتر - تکفارس 
معرفی ویدیویی تردز اینستاگرام؛ قاتل جدید توییتر - تکفارس 
معرفی ویدیویی تردز اینستاگرام؛ قاتل جدید توییتر - تکفارس 

معرفی ویدیویی تردز اینستاگرام؛ قاتل جدید توییتر

مهدی ملکی
۱۸ تیر ۱۴۰۲ - 17:32
اینستاگرام تردز چیست و چطور کار می کند؟

تردز به عنوان اپلیکیشن ترکیبی اینستاگرام برای رقابت با توییتر معرفی شده است و طبق آخرین آمار، تردز حالا بیش از ۷۰ میلیون کاربر دارد!‌ هدف تردز به عنوان جدیدترین نوآوری متا سرنگونی توییتر است که اکنون محبوب‌ترین پلتفرم میکروبلاگینگ دنیا است و مدتی است که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

از زمانی که ایلان ماسک توییتر را خریده آشفتگی زیادی در آن ایجاد کرده است. اما تردز به‌لطف فناوری پیشرفته، داشتن پایگاه کاربر داخلی و برخورداری از تعادل بهتر که باعث خشنودی تبلیغ‌کنندگان خواهد شد، ظرفیت‌های زیادی دارد.

تردز درست در زمانی معرفی می‌شود که توییتر در نقطه ضعف خود قرار دارد. تردز علیرغم اینکه ارتباط نزدیکی با اینستاگرام دارد، اما یک اپلیکیشن مستقل است و مزیت بزرگ آن نسبت به سایر رقبای توییتر این است که پتانسیل عظیم کاربران اینستاگرام را در اختیار دارد و این افراد می‌توانند اکانت‌هایی که در اینستاگرام دنبال می‌کنند در تردز هم دنبال کنند.

شما می‌توانید در ویدیو زیر به خوبی ببینید که تردز اینستاگرام چیست و چطور می‌تواند با همکاری شبکه‌های اجتماعی غیرمتمرکز، توییتر را حسابی به دردسر بیندازد. همچنین دعوت می‌کنیم نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید