سامسونگ گوشی های گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ را ۴ مردادماه معرفی می کند - تکفارس 
سامسونگ گوشی های گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ را ۴ مردادماه معرفی می کند - تکفارس 
سامسونگ گوشی های گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ را ۴ مردادماه معرفی می کند - تکفارس 

سامسونگ گوشی های گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ را ۴ مردادماه معرفی می کند

افشین نوری
۱۵ تیر ۱۴۰۲ - 12:35
سامسونگ

سامسونگ سرانجام تاریخ برگزاری دومین رویداد آنپکد خود را برای معرفی جدیدترین گوشی‌های تاشو خودش اعلام کرد. این رویداد در تاریخ ۴ مرداد (۲۶ جولای) برگزار خواهد شد و در آنجا شاهد رونمایی از گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ در سئول کره جنوبی خواهیم بود.

سامسونگ قبلاً برخی رویدادهای آنپکد خود را در کره جنوبی برگزار کرده است، اما برای گوشی‌های تاشو خود هرگز این کار را نکرده بود. سامسونگ می‌گوید به این دلیل سئول را انتخاب کرده که «مکانی است که در آنجا فرهنگ سنتی و چشم‌اندازهای آینده‌نگرانه باهم تلاقی می‌کنند تا الهام‌بخش روندهای جهانی باشد».

این رویداد علاوه بر وب‌سایت سامسونگ در کانال یوتیوبی این شرکت نیز پخش خواهد شد. و زمان آن ساعت ۷ صبح به وقت ET خواهد بود. نکته جالب اینکه که دعوتنامه رویداد آنپکد با عنوان “Join the Flip Side” نامگذاری شده است. هرچند انتظار می‌رود که هر دو گوشی گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ در این رویداد معرفی شوند، اما ظاهرا سامسونگ تمرکز خود را روی مدل فلیپ گذاشته است.

سامسونگ همچنین امکان رزرو دستگاه‌های گلکسی آینده خود را فراهم کرده است. این شرکت برای کسانی که در فاصله زمانی بین ۵ تا ۲۵ جولای دستگاهی را رزرو کنند ۵۰ دلار اعتبار خواهد داد. خریداران می‌توانند با نام و آدرس ایمیل خود برای این رزرو ثبت نام کنند.

همانطور که می‌‌دانید یکی از نقاط ضعف گوشی گلکسی زد فولد ۴ وجود چین‌خوردگی در وسط نمایشگر آن بود که بعد از مدتی کار کردن با آن روی صفحه‌‌ی نمایش ظاهر می‌شدند. حالا به نظر می‌سد که گلکسی زد فولد ۵ این مشکل را برطرف خواهد کرد. برای این منظور سامسونگ از یک لولای خاص که قبلا در گوشی‌هایی مثل شیائومی میکس فولد ۲ از آن استفاده شده بهره خواهد برد. 

لولای گلکسی زد فولد ۴ با وجود اینکه نسبت به نسل قبلی بهبود یافته بود اما مانع از بسته شدن کامل نمایشگر روی هم می‌شد و همیشه یک خمیدگی کوچک در محل اولا باقی می‌ماند‌. این خمیدگی باعث می‌شد تا فشار وارده بر سطح نمایشگر افزایش یاید و در نتیجه چین‌خوردگی‌هایی در آن ایجاد شوند.

انتظار می‌رود علاوه بر گوشی‌های تاشو سامسونگ شاهد رونمایی از سری گلکسی تب S9 و سری گلکسی واچ ۶ در رویداد آنپکد باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید