افشای پتنت گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل با یک طراحی جالب - تکفارس 
افشای پتنت گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل با یک طراحی جالب - تکفارس 

افشای پتنت گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل با یک طراحی جالب

افشین نوری
۷ شهریور ۱۴۰۱ - 11:00
پیکسل فولد گوگل

گوگل قصد دارد اولین گوشی تاشو را به نام پیکسل فولد معرفی کند و حالا پتنت این دستگاه منتشر شده است که دید بسیار خوبی را از طراحی آن را در اختیار ما قرار می‌دهد. طبق این پتنت، پیکسل فولد از یک حفره بسیار ریز برای دوربین خود استفاده خواهد کرد.

این پتنت توسط وب‌سایت ۹۱mobiles به بیرون درز پیدا کرده است و‌ تاحدودی شایعات قبلی درباره استفاده پیکسل فولد گوگل از یک حفره بسیار کوچک برای دوربین سلفی خود را تایید می‌کند‌. به این ترتیب، این گوشی برخلاف گوشی گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ از دوربین زیر نمایشگر استفاده نخواهد کرد.

پیکسل فولد گوگل

این پتنت در اداره WIPO و در ماه ژوئن ۲۰۲۱ به ثبت رسیده است و طراحی‌های آن نشان می‌دهند که علیرغم استفاده‌ی پیکسل فولد از یک سوراخ کوچک برای دوربین سلفی خود، حاشیه بالایی آن ضخامت قابل‌توجهی دارد.

البته گوگل همچنان در حال توسعه این گوشی است و طراحی نهایی آن فعلا مشخص نیست. از طرفی گفته می‌شود این گوشی دارای چهار دوربین در پنل پشت خود خواهد بود که دوربین اصلی از نوع ISOCELL GN1 خواهد بود.

گوگل ممکن است پیکسل فولد خود را در بهار ۲۰۲۳ معرفی کند و ما قبل از آن شاهد رونمایی از گوشی‌های سری پیکسل ۷ و ساعت هوشمند پیکسل واچ خواهیم بود. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم گوگل در نهایت این گوشی تاشو را با چه طراحی و مشخصاتی معرفی می‌کند. نطر شما درباره این گوشی چیست؟

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید