باگ جدید پیکسل واچ گوگل باعث شده کاربران دیرتر به سر کارشان برسند - تکفارس 
باگ جدید پیکسل واچ گوگل باعث شده کاربران دیرتر به سر کارشان برسند - تکفارس 
باگ جدید پیکسل واچ گوگل باعث شده کاربران دیرتر به سر کارشان برسند - تکفارس 

باگ جدید پیکسل واچ گوگل باعث شده کاربران دیرتر به سر کارشان برسند

افشین نوری
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - 11:52
پیکسل واچ

گوگل اخیرا ساعت پیکسل واچ را معرفی کرد. این ساعت مجهز به سنسور ضربان قلب و یک سنسور الکتروکاردیوگرافی است و قابلیت‌های دیگری نیز برای آن ارائه شده که برای پایش سلامت استفاده خواهند شد.

حالا کاربران پیکسل واچ گزارش داده‌اند که ساعت‌شان دچار یک باگ شده است و آلارم‌های اشتباهی می‌دهد. یک کاربر ردیت گفته است که ساعت پیکسل واچ‌اش را برای ساعت ۷ صبح تنظیم کرده بود اما چند ساعت دیرتر هشدار داد و همین موضوع باعث شد تا به کارهایش نرسد. 

کاربران دیگری نیز به این مشکل اشاره کرده‌اند و بسیار از این موضوع ناراحت هستند. البته تاخیر پیکسل واچ در اعلام هشدار برای کاربران مختلف، از چند دقیقه تا چند ساعت متغیر بوده است. 

گوگل هنوز واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده است اما احتمالا برای رفع آن یک آپدیت نرم‌افزاری منتشر خواهد کرد. ساعت پیکسل واچ سیستم عامل Wear OS 3.5 را اجرا می‌کند و در دو نسخه وای‌فای و LTE و در یک سایز ۴۱ میلیمتری معرفی شده است. 

نمایشگر این ساعت یک پنل ۱.۲ اینچی با حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت است و از قابلیت همیشه‌روشن پشتیبانی می‌کند. پوشش محافظ این نمایشگر از نوع گوریلا گلس ۵ است و بدنه ساعت از جنس فولاد ضد زنگ می‌باشد. 

گوگل در داخل پیکسل واچ از تراشه اگزینوس ۹۱۱۰ در کنار ۲ گیگابایت رم استفاده کرده است و باتری آن با یکبار شارژ تا ۲۴ ساعت دوام خواهد آورد. قابلیت‌های ارتباطی پیکسل واچ شامل بلوتوث ۵.۰ و NFC می‌شوند.‌

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم دلیل این مشکل چه بوده است. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید