ویدیوی کالبدشکافی پیکسل واچ‌ گوگل [تماشا کنید] - تکفارس 
ویدیوی کالبدشکافی پیکسل واچ‌ گوگل [تماشا کنید] - تکفارس 

ویدیوی کالبدشکافی پیکسل واچ‌ گوگل [تماشا کنید]

افشین نوری
۴ آبان ۱۴۰۱ - 11:42
گوگل پیکسل واچ

کانال یوتیوبی iFixit ویدیوی کالبدشکافی ساعت هوشمند پیکسل واچ‌ گوگل را منتشر کرده است که دید بسیار خوبی از سخت‌افزارهای داخل آن به ما می‌دهد. 

طبق این ویدیو، فقط برخی از قطعات پیکسل واچ قابل‌تعویض هستند. البته نوآوری‌هایی نیز در برخی قسمت‌ها دیده می‌شود که در نوع خود جالب هستند. پیکسل واچ‌ گوگل متاسفانه‌ مجهز به یک تراشه قدیمی است و حتی بسیاری از قابلیت‌های پیشرفته ساعت‌های فیت‌بیت را ندارد.

همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید، با حرارت دادن چسب پنل پشتی به‌راحتی می‌توان آن را جدا کرد. جدا کردن باتری و نمایشگر نیز به راحتی انجام می‌گیرد. البته شما ابتدا باید نمایشگر را بردارید تا بتوانید باتری را جدا کنید. گوگل متاسفانه برخلاف رقبای خود، باتری پیکسل واچ را پوشش نداده است و این موضوع ممکن است باعث آسیب رسیدن به آن شود. 

خوشبختانه جدا کردن اسپیکر و و موتور لرزشی نیز با مشکلی مواجه نشد، اما جدا کردن تاج چرخان و دکمه‌های کناری ساعت فقط درصورتی امکان‌پذیر است که بدنه ساعت را کلا عوض کنید. از طرف دیگر، سنسورهای ضربان قلب و کویل شارژ بی‌سیم به مادربورد وصل شده‌اند‌. 

در هر حال، به نظر می‌رسد که ساعت پیکسل واچ‌گوگل تعمیرپذیری نسبتا خوبی دارد و در صورت خراب شدن به‌راحتی می‌توان آن را تعمیر کرد. 

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید