نام رسمی پیکسل واچ ۲ گوگل قبل از رونمایی لو رفت - تکفارس 
نام رسمی پیکسل واچ ۲ گوگل قبل از رونمایی لو رفت - تکفارس 
نام رسمی پیکسل واچ ۲ گوگل قبل از رونمایی لو رفت - تکفارس 

نام رسمی پیکسل واچ ۲ گوگل قبل از رونمایی لو رفت

افشین نوری
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 14:44
پیکسل واچ ۲

گوگل خود را برای معرفی محصولات جدیدی در رویداد I/O 2023 آماده می‌کند و یکی از این محصولات ظاهرا ساعت هوشمند نسل بعدی پیکسل واچ خواهد بود.

گوگل معمولا در رویداد I/O نسخه‌های جدید اندروید و آپدیت‌های جدید پلتفرم‌هایی مثل Wear OS و سرویس‌های گوگل والت و گوگل اسیستنت را معرفی می‌کند و به نظر می‌رسد امسال علاوه بر این‌ها از گوشی تاشو پیکسل فولد، تبلت پیکسل و همچنین گوشی اقتصادی پیکسل ۷a نیز رونمایی خواهد کرد.

علاوه بر این دستگاه‌ها، ما احتمالا در رویداد I/O 2023 شاهد نمایش رسمی سری پیکسل ۸ و همچنین ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲ نیز خواهیم بود. این ساعت هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما حالا یک افشاگر مطرح به نام ایوان بلاس اطلاعاتی درباره برند مارکتینگ آن فاش کرده است.

پیکسل واچ ۲

به گفته این افشاگر، نام تجاری این ساعت همان پیکسل واچ ۲ خواهد بود و گوگل از نامگذاری پیچیده‌ای برای آن استفاده نخواهد کرد. برای مثال، اسامی مثل New Pixel Watch, Pixel Watch (2nd Gen), Pixel Watch (2023), Pixel Watch Pro برای آن انتخاب نخواهد شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که ارتقاهای این ساعت نسبت به مدل قبلی‌اش چه خواهد بود.

البته گفته می‌شود که پیکسل واچ ۲ از یک پردازنده سریع‌تر و جدیدتر نسبت به پیکسل واچ استفاده خواهد کرد و از طرفی هم حاشیه‌های نازکتری خواهد شد و در کنار ارائه قابلیت‌های سلامت پیشرفته‌تر دارای دوام باتری بهتری خواهد بود.

گوگل سال گذشته ساعت هوشمند پیکسل واچ را با سیستم عامل Wear OS 3.5 و در دو نسخه وای‌فای و LTE و در یک سایز ۴۱ میلیمتری معرفی کرد. نمایشگر این ساعت یک پنل ۱.۲ اینچی با حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت است و از قابلیت همیشه‌روشن پشتیبانی می‌کند. پوشش محافظ این نمایشگر از نوع گوریلا گلس ۵ است و بدنه ساعت از جنس فولاد ضد زنگ می‌باشد. 

پیکسل واچ مجهز به سنسور ضربان قلب و یک سنسور الکتروکاردیوگرافی است و قابلیت‌های دیگری نیز از سوی تیم فیت‌بیت برای آن ارائه شده که برای پایش سلامت استفاده خواهند شد. این ساعت همچنین از استاندارد ۵ATM برای مقاومت در برابر نفوذ آب پشتیبانی می‌کند. 

گوگل در داخل پیکسل واچ از تراشه اگزینوس ۹۱۱۰ در کنار ۲ گیگابایت رم استفاده کرده بود و باتری آن با یکبار شارژ تا ۲۴ ساعت دوام می‌آورد. قابلیت‌های ارتباطی پیکسل واچ شامل بلوتوث ۵.۰ و NFC می‌شوند.‌

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید