ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل معرفی شد - تکفارس 
ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل معرفی شد - تکفارس 

ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل معرفی شد

افشین نوری
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - 20:06
پیکسل واچ

گوگل سرانجام از ساعت هوشمند پیکسل واچ رونمایی کرد. این ساعت سیستم عامل Wear OS 3.5 را اجرا می‌کند و در دو نسخه وای‌فای و LTE و در یک سایز ۴۱ میلیمتری معرفی شده است. 

نمایشگر این ساعت یک پنل ۱.۲ اینچی با حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت است و از قابلیت همیشه‌روشن پشتیبانی می‌کند. پوشش محافظ این نمایشگر از نوع گوریلا گلس ۵ است و بدنه ساعت از جنس فولاد ضد زنگ می‌باشد. 

پیکسل واچ

پیکسل واچ مجهز به سنسور ضربان قلب و یک سنسور الکتروکاردیوگرافی است و قابلیت‌های دیگری نیز از سوی تیم فیت‌بیت برای آن ارائه شده که برای پایش سلامت استفاده خواهند شد. این ساعت همچنین از استاندارد ۵ATM برای مقاومت در برابر نفوذ آب پشتیبانی می‌کند. 

گوگل در داخل پیکسل واچ از تراشه اگزینوس ۹۱۱۰ در کنار ۲ گیگابایت رم استفاده کرده است و باتری آن با یکبار شارژ تا ۲۴ ساعت دوام خواهد آورد. قابلیت‌های ارتباطی پیکسل واچ شامل بلوتوث ۵.۰ و NFC می‌شوند.‌

پیکسل واچ

قیمت نسخه وای‌فای پیکسل واچ ۳۵۰ دلار و قیمت نسخه LTE آن ۴۰۰ دلار خواهد بود. البته اگر شما گوشی پیکسل ۷ پرو را پیش‌سفارش کنید می‌توانید یک ساعت پیکسل واچ به‌طور رایگان دریافت کنید. بندهای مختلفی نیر در داخل جعبه این ساعت ارائه خواهد شد.

منبع: GSMarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.