جیمیل و گوگل کلندر برای پیکسل واچ عرضه می شود - تکفارس 
جیمیل و گوگل کلندر برای پیکسل واچ عرضه می شود - تکفارس 

جیمیل و گوگل کلندر برای پیکسل واچ عرضه می شود

مهدی حلوائی
۸ آذر ۱۴۰۱ - 17:24
پیکسل واچ

از عرضه‌ی ساعت هوشمند پیکسل واچ به بازار بیش از یک ماه می‌گذرد و بدون شک این محصول برای تبدیل شدن به یک ساعت کامل فاصله‌ی زیادی دارد. حالا وب‌سایت ۹to5Google اعلام کرده که اپلیکیشن‌های جیمیل و گوگل کلندر (Calendar) به‌زودی برای این ساعت هوشمند و تمامی ساعت‌های مجهز به سیستم‌عامل ور او اس (WearOS) عرضه می‌شود.

گوگل پس از عرضه‌ی پیکسل واچ سعی داشته تا با انتشار به‌روزرسانی‌های جدید برای این ساعت هوشمند، رابط کاربری آن را بهبود ببخشد و برای مثال حالا اپلیکیشن‌های گوگل کیپ (Keep)، پلی استور و دوربین آن از طراحی جدیدی بهره می‌برند که با زبان طراحی متریال یو (Material You) همخوانی دارند.

با این وجود، کاربران برای دسترسی به بخش تقویم ساعت خود باید از اپلیکیشن Agenda استفاده کنند که محدودیت‌های زیادی داشته و برای مثال تنها قابلیت خواندن اطلاعات را در دسترس قرار می‌دهد و امکان ایجاد رویدادهای جدید در آن وجود ندارد. این اپلیکیشن همچنین ایمیل‌های دریافتی را از طریق اعلان‌‌هایی به نمایش می‌گذارد که پس از چند لحظه محو می‌شوند و پس از آن امکان دسترسی به آن‌ها وجود ندارد.

وب‌سایت ۹to5Google به امکان نوشتن ایمیل در اپلیکیشن جیمیل و ساختن رویدادهای جدید در اپلیکیشن کلندر اشاره‌ای نکرده است اما ظاهراً این اپلیکیشن‌ها تجربه‌ای کامل را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در حال حاضر اپلیکیشن گوگل کیپ نیز امکان ساختن یادداشت‌های جدید را فراهم کرده است و از این رو احتمال ارائه‌ی قابلیتی مشابه در اپلیکیشن‌های جیمیل و کلندر پیکسل واچ نیز وجود دارد.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید