تصاویر تبلیغاتی پیکسل واچ گوگل منتشر شد - تکفارس 
تصاویر تبلیغاتی پیکسل واچ گوگل منتشر شد - تکفارس 
تصاویر تبلیغاتی پیکسل واچ گوگل منتشر شد - تکفارس 

تصاویر تبلیغاتی پیکسل واچ گوگل منتشر شد

افشین نوری
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - 13:57
پیکسل واچ

گوگل قرار است از ساعت پیکسل واچ در تاریخ ۱۴ مهرماه رونمایی کند و حالا رندرهای تبلیغاتی این ساعت منتشر شده است که طراحی آن را به ما نشان می‌دهد. 

طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده است پیکسل واچ در رنگ‌‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی معرفی خواهد شد و بندهای آن نیز رنگ‌های مختلفی مثل بژ، سبز و قهوه‌ای خواهد داشت. تصاویر امروز طراحی دایره‌ای پیکسل و وجود یک تاج چرخان در لبه سمت راست آن را تائید می‌کند. 

پیکسل واچ گوگل از استاندارد ۵ATM برای مقاومت در برابر نفوذ آب پشتیبانی خواهد کرد و نمایشگر آن دارای پوشش گوریلا گلس خواهد بود‌. همچنین قابلیت‌های مختلفی مثل پایش خواب، سنجش ضربان قلب و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون برای آن ارائه خواهد شد. این ساعت برخی از قابلیت‌های فیت‌بیت را به همراه خواهد داشت و امکان جفت کردن آن با پیکسل بادز وجود خواهد داشت. 

همچنین در جعبه این ساعت علاوه خود پیکسل واچ. بندهای ورزشی با سایزهای مختلف، کابل شارژ مغناطیسی  USB-C و یک دفترچه راهنما وجود خواهد داشت. طبق شایعات، باتری این ساعت با یکبار شارژ تا یک روز دوام خواهد آورد و در دو نسخه LTE و بلوتوثی به قیمت‌های ۳۴۹ و ۳۹ دلار عرضه خواهند شد. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید