قابلیت ویدیو کنفرانس به سدان کلاس E مرسدس بنز اضافه می شود - تکفارس 
قابلیت ویدیو کنفرانس به سدان کلاس E مرسدس بنز اضافه می شود - تکفارس 
قابلیت ویدیو کنفرانس به سدان کلاس E مرسدس بنز اضافه می شود - تکفارس 

قابلیت ویدیو کنفرانس به سدان کلاس E مرسدس بنز اضافه می شود

مهدی حلوائی
۹ اسفند ۱۴۰۱ - 08:59
سدان کلاس E مرسدس بنز

سیسکو و مرسدس بنز امروز در خبری اعلام کردند که اپلیکیشن ویدیو کنفرانس وبکس (Webex) در سال ۲۰۲۴ به خودروی سدان کلاس E مرسدس بنز اضافه می‌شود. این خودرو امکان برگزاری ویدیو کنفرانس را از طریق دوربین داخلی و اتصالات وای فای و ۵G خود فراهم خواهد کرد. دوربین این خودرو همچنین قابلیت ضبط ویدیو و ثبت تصاویر سلفی را دارد.

قابلیت برگزاری ویدیو کنفرانس در خودروها، جدیدترین اقدام شرکت‌ها برای ترغیب کارکنان به بازگشت به دفاتر کار پس از دو سال دورکاری به دلیل شیوع پاندمی کووید ۱۹ است. یکی از مواردی که در بحث برتری سیستم کار از خانه در مقایسه با کار در دفاتر از آن یاد می‌شود، زمان و هزینه‌ی اتلاف‌شده برای رسیدن به محل کار است. حالا اپلیکیشن وبکس سعی دارد تا امکان برقرای ارتباط با همکاران هنگام سفر یا استفاده‌های دیگر از خودرو را نیز برای کارکنان فراهم کند.

سدان کلاس E مرسدس بنز

خوشبختانه سدان کلاس E مرسدس بنز تمامی تماس‌های ویدیویی را هنگام حرکت خودرو به صورت صوتی پخش می‌کند تا حواس راننده هنگام رانندگی پرت نشود. قابلیت کنفرانس‌های ویدیویی این خودرو همچنین زمانی که دسترسی به گوشی، تبلت یا لپ تاپ امکان‌پذیر نیست نیز کارآمد و مفید خواهد بود. این خودرو دارای سیستم‌عامل بومی بوده و در زمان عرضه علاوه بر وبکس از اپلیکیشن‌های دیگری مانند تیک تاک، زوم و مرورگر ویوالدی نیز پشتیبانی می‌کند.

خودروی جدید مرسدس بنز، که اواخر سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد، با استفاده از پلتفرم زینک (Zync) امکان استریم محتواهایی مانند اخبار، مسابقات ورزشی و محتوای ۳۰ سرویس استریم مختلف را در دسترس کابران قرار می‌دهد. همچنین اپلیکیشن وبکس نیز دارای قابلیت حذف نویز و تبدیل صوت به متن بوده و از اشتراک محتوا، ایموجی‌ و چند مورد دیگر نیز پشتیبانی می‌کند.

منبع: TechSpot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید