هیولای جدید مرسدس بنز معرفی شد: AMG SL۶۳ SE Performance - تکفارس 
هیولای جدید مرسدس بنز معرفی شد: AMG SL۶۳ SE Performance - تکفارس 
هیولای جدید مرسدس بنز معرفی شد: AMG SL۶۳ SE Performance - تکفارس 

هیولای جدید مرسدس بنز معرفی شد: AMG SL۶۳ SE Performance

افشین نوری
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - 15:36
مرسدس بنز

مرسدس بنز از جدیدترین خودروی هیبریدی خود رونمایی کرد. این شرکت زمانیکه خودروی SL63 را معرفی کرد، انتظار می‌رفت که نسخه قوی‌تر آن را نیز به‌زودی ارائه کند. SL63 S E Performance یک نسخه هیبریدی قدرتمند است که از همان موتور ۴ لیتری V8 توربودوقلو SL63 بهره می‌برد اما خروجی آن به ۶۱۲ اسب‌بخار و گشتاور آن به ۸۵۰ نیوتن‌متر افزایش یافته است. 

مرسدس بنز

این هیولا قادر است در عرض ۲.۹ ثانیه از سرعت صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و دارای حداکثر سرعت ۳۱۷ کیلومتر بر ساعت است. قسمت بنزینی موتور این خودرو ۶۱۲ اسب‌بخار خروجی دارد و موتور الکتریکی آن به تنهایی ۲۰۴ اسب‌بخار به پیشرانه وارد می‌کند.

مرسدس بنز

خودروی مرسدس بنز AMG SL۶۳ SE Performance همچنین از سیستم احیای انرژی ترمزها بهره می‌برد که قابلیت تنظیم بسیار بالایی دارد و به راننده امکان می‌دهد تا آن را از حالت غیرفعال تا بسیار قوی تنظیم کند. این ویژگی باعث می‌شود تا راننده قادر به رانندگی با یک پدال باشد.

مرسدس بنز

مرسدس بنز از معماری آیرودینامیک فعال در قسمت دماغه AMG SL۶۳ SE Performance استفاده کرده است که جزئیات آن در ساختار بیرونی بدنه دیده می‌شود. همچنین  اسپویلر فعال عقب ۵ زاویه قرارگیری جدید دارد. این اسپویلر برای سازگاری با وزن و عملکرد نسخه هیبریدی از نو طراحی شده است.

مرسدس بنز هنوز صحبتی درباره قیمت SL۶۳ SE Performance نکرده است اما با توجه به قیمت ۱۸۳ هزار دلاری SL63 در آمریکا انتظار می‌رود که مدل هیبریدی دارای قیمتی حدود ۲۰۰ هزار دلار با بیشتر از آن باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید