فاش شد: گوگل احتمالاً روی تبلت پیشرفته‌تری به نام پیکسل پرو کار می کند - تکفارس 
فاش شد: گوگل احتمالاً روی تبلت پیشرفته‌تری به نام پیکسل پرو کار می کند - تکفارس 
فاش شد: گوگل احتمالاً روی تبلت پیشرفته‌تری به نام پیکسل پرو کار می کند - تکفارس 

فاش شد: گوگل احتمالاً روی تبلت پیشرفته‌تری به نام پیکسل پرو کار می کند

افشین نوری
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - 17:57
گوگل پیکسل تبلت

در حالیکه گوگل هنوز تبلت پیکسل خود را معرفی نکرده است امروز اطلاعاتی درباه یک تبلت دیگر به نام پیکسل پرو فاش شده است. به نظر می‌رسد گوگل این تبلت را با مشخصات بالاتر و برای رقابت با مدل‌های آیپد پرو اپل ارائه خواهد کرد. 

طبق اطلاعاتی که یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار به نام Kuba Wojciechowski به دست آورده است، گوگل ظاهرا در حال کار روی یک تبلت پیکسل پرو در کنار گوشی‌های سری پیکسل ۸ است. او به یک اسم رمزی TangorPro برخورد کرده است که متاسفانه اطلاعات زیادی از آن در دسترس نبود.  ‌

بنابراین اگر اطلاعات امروز صحت داشته باشد می‌توان گفت که تبلت پیکسل پرو هم اکنون در مرحله طراحی است. این در حالیست که مدل تبلت پیکسل ظاهرا وارد مرحله مهندسی شده و در حال گذراندن تست‌های خود است. انتظار می‌رود گوگل تبلت پیکسل پرو خود را بهار سال آینده در رویداد I/O 2023 به نمایش بگذارد.

درباره مشخصات احتمالی این تبلت نیز هرچند اطلاعات دقیقی در دست نیست اما می‌توان حدس زد که نمایشگر آن احتمالا بزرگتر از مدل استاندارد خود و شاید سایز آن به ۱۳ اینچ برسد. 

ضمنا از آنجائیکه گوشی‌های سری پیکسل ۸ سال آینده با تراشه تنسور ۳ معرفی خواهند شد ممکن است تبلت پیکسل پرو نیز مجهز به این تراشه شود. همچنین این تبلت ممکن است به جای یک دوربین، دو دوربین در پنل پشت خود داشته باشد. طراحی این مدل نیز ممکن است بهتر از مدل استاندارد باشد.

در هر حال باید منتطر بمانیم و ببینیم گوگل این تبلت را چه زمانی و با چه مشخصاتی معرفی می‌کند.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید