ویدیوی کالبدشکافی پیکسل ۷ پرو [تماشا کنید] - تکفارس 
ویدیوی کالبدشکافی پیکسل ۷ پرو [تماشا کنید] - تکفارس 

ویدیوی کالبدشکافی پیکسل ۷ پرو [تماشا کنید]

افشین نوری
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - 17:21
پیکسل ۷

گوگل دیروز از سری پیکسل ۷ رونمایی کرد و حالا ویدیوی کالبدشکافی مدل پرو این گوشی منتشر شده است که در ادامه ملاحظه می‌کنید. 

این ویدیو را کانال یوتیوبی PBKreviews منتشر کرده است و در آن می‌توانیم مراحل مختلف کالبدشکافی پیکسل ۷ پرو را با جزییات کامل مشاهده کنیم. بعد از حرارت دادن لبه‌های نمایشگر و جدا کردن آن می‌توان یک صفحه فلزی را مشاهده کرد که سایر قطعات داخل دستگاه را پوشش داده است. بعد از برداشتن این صفحه، باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی پیکسل ۷ پرو را مشاهده می‌کنیم که به مواد چسبنده در محل خود محکم شده است‌. 

در ادامه ویدیو مشاهده می‌کنیم که بورد اصلی گوشی با یک صفحه بزرگ گرافیتی پوشش داده شده است تا به خنک‌سازی دستگاه کمک کند. با داد کردن چندین کابل به سیستم دوربین پشت گوشی می‌رسیم که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابر می‌شوند‌. در ادامه می‌توان دوربین سلفی گوشی را نیز مشاهده کرد. 

درگاه USB-C پیکسل ۷ پرو به بورد اصلی آن وصل شده است که که تعمیر آن را سخت خواهد کرد. پنل شیشه‌ای پشت گوشی نیز به فریم آن چسبیده است که همه این‌ها باعث شده تا پیکسل ۷ پرو امتیاز تعمیرپذیری ۵.۵ از ۱۰ را دریافت کند.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید