قیمت نسخه ۱ ترابایتی آیفون ۱۵ اولترا احتمالاً ۱۷۹۹ دلار خواهد بود - تکفارس 
قیمت نسخه ۱ ترابایتی آیفون ۱۵ اولترا احتمالاً ۱۷۹۹ دلار خواهد بود - تکفارس 
قیمت نسخه ۱ ترابایتی آیفون ۱۵ اولترا احتمالاً ۱۷۹۹ دلار خواهد بود - تکفارس 

قیمت نسخه ۱ ترابایتی آیفون ۱۵ اولترا احتمالاً ۱۷۹۹ دلار خواهد بود

افشین نوری
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - 14:25
آیفون ۱۵ اولترا

در حالیکه هنوز چند ماه تا زمان معرفی سری آیفون ۱۵ باقی مانده است شایعات زیادی درباره قیمت آن‌ها وجود دارد. گفته می‌شود قیمت پایه رده‌بالاترین مدل این سری یعنی آیفون ۱۵ اولترا  حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار بالاتر از آیفون ۱۴ پرو مکس (۱۰۹۹ دلار) خواهد بود.

اما امروز یک افشاگر مطرح به نام LeaksApplePro ادعا کرده است که قیمت نسخه‌ ۱ ترابایتی آیفون ۱۵ اولترا احتمالا ۱۷۹۹ دلار خواهد بود که واقعا قیمت بسیار بالایی خواهد بود و‌ احتمالا افراد کمی قادر به خرید آن خواهند بود. اپل امسال نسخه ۱ ترابایتی آیفون ۱۴ پرو‌ مکس را به قیمت ۱۵۹۹ دلار عرضه کرد و هنوز معلوم نیست که میزان فروش این نسخه چقدر بوده است. ‌

البته نباید فراموش کرد که مدل آیفون ۱۵ اولترا یک گوشی کاملا پیشرفته خواهد بود و مدل پایه آن دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و ما برای اولین شاهد دو دوربین سلفی روی این گوشی خواهیم بود. در ضمن، بدنه این گوشی از جنس تیتانیوم خواهد بود که استحکام بالایی خواهد داشت و یک درگاه USB-C با استاندارد تاندربولت ۴ روی آن وجود خواهد داشت‌.

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم قیمت نهایی آیفون ۱۵ اولترا که جایگزین آیفون ۱۴ پرو‌مکس خواهد شد چقدر خواهد بود. نظر شما درباره قیمت احتمالی این‌ گوشی چیست؟

منبع: Notebookchek

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید