رندرهای آیفون ۱۵ اولترا منتشر شد - تکفارس 
رندرهای آیفون ۱۵ اولترا منتشر شد - تکفارس 

رندرهای آیفون ۱۵ اولترا منتشر شد

افشین نوری
۸ مهر ۱۴۰۱ - 11:47
آیفون ۱۵ اولترا

اپل اخیرا از سری آیفون ۱۴ با قابلیت‌های جدید رونمایی کرد و حالا به نظر می‌رسد که این شرکت برای سال آینده برنامه‌های متفاوتی در سر دارد و قصد دارد به جای آیفون ۱۵ پرو مکس مدل دیگری به نام آیفون ۱۵ اولترا معرفی کند.

طبق آمار منتشر شده، تقاصا برای مدل‌های پرو آیفون ۱۴ فراتر از حد انتطار بوده است در حالیکه تقاضا برای مدل‌های آیفون ۱۴ استاندارد و ‌۱۴ پلاس بسیار پایین بوده است. به همین خاطر، اپل سال آینده ممکن است تمرکز خود را روی مدل‌های پرو آیفون ۱۵ بگذارد و قابلیت‌های خوبی برای ان‌ها ارائه کند.

آیفون ۱۵ اولترا

مطالب مرتبط:

امروز رندرهایی از مدل آیفون ۱۵ اولترا منتشر شده است که دید بسیار خوبی از طراحی این گوشی در اختیار ما قرار می‌دهند. این گوشی مجهز به سیستم دوربین چهارگانه با یک دوربین جدید پریسکوپ خواهد بود و احتمالا دو دوربین سلفی در جلوی خود خواهد داشت. انتظار می‌رود اپل این مدل را مجهز به تراشه پیشرفته و ۳ نانومتری A17 بکند.

طبق شایعات، آیفون ۱۵ اولترا دارای قابلیت ضبط ویدیوهای ۸K خواهد بود و باتری آن ۳ الی ۴ ساعت شارژدهی طولانی‌تری نسبت به آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد داشت. با این مشخصات انتظار می‌رود که آیفون ۱۵ اولترا دارای قیمت بسیار بالایی باشد و حتی قیمت پایه آن به ۱۲۰۰ دلار برسد.

منبع: PhArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید