آیفون ۱۵ اولترا به دو دوربین سلفی و درگاه USB-C مجهز خواهد شد - تکفارس 
آیفون ۱۵ اولترا به دو دوربین سلفی و درگاه USB-C مجهز خواهد شد - تکفارس 
آیفون ۱۵ اولترا به دو دوربین سلفی و درگاه USB-C مجهز خواهد شد - تکفارس 

آیفون ۱۵ اولترا به دو دوربین سلفی و درگاه USB-C مجهز خواهد شد

مهدی حلوائی
۴ مهر ۱۴۰۱ - 20:44
آیفون 15 اولترا

هرچند که اپل به‌تازگی گوشی‌های سری آیفون ۱۴ را به بازار عرضه کرده اما از همین حالا گمانه‌زنی‌هایی در خصوص مشخصات گوشی‌های نسل بعدی این شرکت منتشر شده است. مارک گورمن (Mark Gurman)، تحلیل‌گر مشهور بلومبرگ، روز گذشته اعلام کرد که آیفون ۱۵ اولترا جانشین آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد بود و حالا گزارش‌های جدید نیز به استفاده‌ی این گوشی از دو دوربین سلفی و درگاه USB-C اشاره داشته‌اند.

مطالب مرتبط:

افشاگری با نام کاربری Majin Bu امروز در توییتر اعلام کرد که آیفون ۱۵ اولترا به دو دوربین سلفی و یک درگاه USB-C مجهز خواهد شد و حداقل میزان حافظه‌ی داخلی آن ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود. در طرف دیگر، آیفون ۱۵ پرو تنها از یک دوربین سلفی بهره خواهد برد و حداقل حافظه‌ی داخلی آن نیز ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود اما این گوشی نیز از درگاه USB-C استفاده خواهد کرد.

آیفون 15

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که دوربین سلفی دوم آیفون ۱۵ اولترا دقیقاً چه کاربردی خواهد داشت اما گفته می‌شود کاربرد اصلی آن در فیلم‌برداری استیریوسکوپی و زوم اپتیکال چند سطحی خواهد بود. توجه داشته باشید که تمامی این اطلاعات در حد گمانه‌زنی بوده و اپل هیچ یک از آن‌ها را تایید نکرده است.

نظر شما در مورد گوشی‌های آیفون ۱۴ چیست؟ به‌نظر شما اپل باید چه ویژگی‌هایی را به نسل بعدی گوشی‌های خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید