آیفون ۱۵ اولترا گران ترین گوشی اپل خواهد بود - تکفارس 
آیفون ۱۵ اولترا گران ترین گوشی اپل خواهد بود - تکفارس 

آیفون ۱۵ اولترا گران ترین گوشی اپل خواهد بود

مهدی حلوائی
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - 15:33
آیفون 15 اولترا

در حال حاضر گوشی‌های پرچمدار در مقایسه با چند سال پیش با قیمتی سرسام‌آور به بازار عرضه می‌شوند و حالا به‌نظر می‌رسد اپل، یکی از شرکت‌هایی که باعث به وجود آمدن چنین روندی در بازار شده، بار دیگر در سال ۲۰۲۳ محصولی فوق‌العاده گران را روانه‌ی بازار می‌کند.

بر اساس گزارش LeaksApplePro، افشاگر مشهور، اپل گوشی آیفون ۱۵ اولترا را با قیمت ۱،۱۱۹ دلار یا ۱،۲۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد کرد که ۱۰۰ یا ۲۰۰ دلار گران‌تر از آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد بود. با این وجود، هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی جانشین آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد بود و یا به عنوان یک مدل جدید به سری آیفون ۱۵ اضافه خواهد شد. البته قبلاً شایعات مشابهی در خصوص افزایش قیمت سری آیفون ۱۴ در مقایسه با آیفون ۱۳ نیز منتشر شده بود اما در نهایت چنین چیزی اتفاق نیفتاد.

گفته می‌شود که آیفون ۱۵ اولترا از بدنه‌ی تیتانیومی، دو دوربین سلفی و درگاه USB-C تاندربولت ۴ بهره می‌برد و همین موضوع منجر به افزایش قیمت آن خواهد شد چرا که هزینه‌ی ساخت آن نیز برای اپل ۹۰ دلار گران‌تر از آیفون ۱۵ پرو مکس تمام می‌شود. توجه داشته باشید که این اطلاعات در حد گمانه‌زنی بوده و اپل هنوز هیچ یک از آن‌ها را تایید نکرده است.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.