سامسونگ پلتفرم مبادله رمز ارز اختصاصی خودش را راه اندازی می کند - تکفارس 
سامسونگ پلتفرم مبادله رمز ارز اختصاصی خودش را راه اندازی می کند - تکفارس 
سامسونگ پلتفرم مبادله رمز ارز اختصاصی خودش را راه اندازی می کند - تکفارس 

سامسونگ پلتفرم مبادله رمز ارز اختصاصی خودش را راه اندازی می کند

افشین نوری
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - 06:53
بیت کوین و اتریوم

سامسونگ خود را برای ورود به دنیای رمزارزها آماده می‌کند و قرار است یک سرویس مبادله ارز دیجیتال در اویل سال ۲۰۲۳ راه‌اندازی کند. این شرکت حتی ممکن است رمزارز اختصاصی خودش را توسعه دهد.

طبق یک گزارش جدید تیم Securities سامسونگ هم‌اکنون در حال کار روی پلتفرمی هستند که امکان تبادل رمزارزها را فراهم سازد که این پلتفرم بر پایه بلاکچین خواهد بود. 

رئیس جمهور جدید کره جنوبی نیز بسیار علاقمند به دنیای رمزارزهاست و شرکت‌های کره‌ای را تشویق به این توسعه این فناوری کرده است. بنابراین سامسونگ قصد دارد که از فرصت برای پیشبرد برنامه‌های رمزارز خود استفاده کند. دولت کره جنوبی قصد دارد که کمترین مالیات  را بر فعالیت‌های رمزارز اعمال کند تا از این طریق بتواند صنعت ارزهای دیجیتال را در این کشور گسترش دهد. 

لازم به ذکر است که سیاست دولت قبلی کره جنوبی کاملا عکس این بود و حتی بسیاری از پلتفرم تبادل رمزارز را تعطیل کرد و قوانین سخت‌گیرانه‌ای را در این زمینه وضع کرد. اما حالا سامسونگ می‌تواند در دوران رئیس جمهوری جدید کره جنوبی به اهداف خود برسد. 

سامسونگ د سال ۲۰۱۹ در گوشی‌های هوشمند خود یک کیف پول رمز ارز ارائه ‌کرد و اخیرا نیز نسخه‌جدید این کیف پول عرضه شده است. حالا اگر همه چیز خوب پیش برود این شرکت می‌تواند رمز ارز اختصاصی خودش را نیز توسعه دهد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم وضعیت برای این شرکت چگونه پیش می‌رود.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید