قیمت بیتکوین به کمترین مقدار خود در سال ۲۰۲۲ سقوط کرد - تکفارس 
قیمت بیتکوین به کمترین مقدار خود در سال ۲۰۲۲ سقوط کرد - تکفارس 
قیمت بیتکوین به کمترین مقدار خود در سال ۲۰۲۲ سقوط کرد - تکفارس 

قیمت بیتکوین به کمترین مقدار خود در سال ۲۰۲۲ سقوط کرد

افشین نوری
۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - 11:44
بیت کوین

بازار رمزارزها در چند ماه اخیر افت قابل‌توجهی داشته است و حالا بیتکوین به عنوان محبوب‌ترین ارز دیجیتال بار دیگر با کاهش قیمت چشمگیری مواجه شده است و قیمت آن امروز به ۱۸۶۲۰ دلار سقوط کرد. سایر رمزارزها مثل اتریوم نیز با افت قابل‌ملاحظه‌ای روبه‌رو شده‌اند. 

بیتکوین در هفته اخیر ۶ درصد کاهش قیمت داشته است و قیمت اتریوم در معاملات امروز از ۱۶۷۸ دلار به ۱۴۹۳ دلار سقوط کرد. این وضعیت نشان می‌دهد که رکود بازار رمزارزها به این‌زودی‌ها تمام نخواهد شد و افت قیمت رمزارزهای مختلف همچنان ادامه خواهد داشت.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی سقوط بازار رمزارزها افزایش نرخ بهره بوده است بطوریکه بانک مرکزی آمریکا اخیرا این نرخ را ۲.۲۵ درصد افزایش داده است و از طرفی هم نرخ تورم در آمریکا به بالاترین میزان خود در ۴۰ سال کذشته رسیده است. 

به گزارش CNBC، اقدامات اخیر بانک مرکزی آمریکا باعث قوی‌تر شدن دلار شده است که ان موضوع، ریسک دارایی را افزایش داده است. با این حال، خیلی از فعالان بازار رمزارز امیدوار هستند که شرایط کمی بهبود یابد و اگرچه آن‌ها در سه ماهه اخیر بیش از ۱ میلیارد دلار از سرمایه خود را از دست داده‌اند. اما تنها کاری که در شرایط فعلی از آن بر می‌آید این است که منتظر بمانند. ‌

حالا باید منتظر بمایم و ببینیم آینده این بازار به کدام سمت و سو حرکت خواهد کرد. 

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید