خرس های بیت کوین با گذشت قیمت از ۳۴ هزار دلار، ۱۷۸ میلیون دلار ضرر کردند - تکفارس 
خرس های بیت کوین با گذشت قیمت از ۳۴ هزار دلار، ۱۷۸ میلیون دلار ضرر کردند - تکفارس 
خرس های بیت کوین با گذشت قیمت از ۳۴ هزار دلار، ۱۷۸ میلیون دلار ضرر کردند - تکفارس 

خرس های بیت کوین با گذشت قیمت از ۳۴ هزار دلار، ۱۷۸ میلیون دلار ضرر کردند

محمد صداقت
۲ آبان ۱۴۰۲ - 15:09
خرس های بیت کوین

خرس های بیت کوین در صرافی های کریپتویی بایننس، OKX و Huibi 50 میلیون دلار ضرر کردند که نشان دهنده ی استفاده زیاد از لوریج در این پلتفرم ها است.

الگوهای نزولی بیت کوین (BTC) در ۲۴ ساعت گذشته سبب شد که تریدرها بیش از ۱۷۸ میلیون دلار ضرر کنند. علت این مساله عبور قیمت از سطح مقاومت بحرانی می باشد. به دنبال تایید یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF)، جهش بیت کوین رخ داد.

داده ها نشان می دهد که معاملات فیوچرز بیت کوین تقریبا ۵۰ درصد از کل انحلال ۴۰۰ میلیون دلاری کریپتو در روز دوشنبه را شامل می شد. در این شرایط معاملات فیوچرز اتر تنها ۵۰ میلیون دلار از انحلال معاملات خرید و فروش را در برداشت.

انحلال هنگامی اتفاق می افتد که یک صرافی به دلیل نابودی جزئی یا کلی سرمایه، معامله ی تریدر را به اجبار ببندد. این اتفاق زمانی رخ می دهد که معامله گر نتواند نیاز های مارجین برای لوریج را بر طرف کند. یعنی نتواند بودجه ی کافی برای باز نگه داشتن معامله را فراهم کند.

گزارش: تاییدیه‌های ETF بیت‌ کوین می‌تواند ۱ تریلیون دلار به ارزش بازار کریپتو اضافه کند

تریدرهای صرافی های کریپتویی بایننس، OKX و Huibi 50 میلیون دلار ضرر کردند. این مساله نشان دهنده ی استفاده زیاد از لوریج در این پلتفرم ها است. بزرگترین انحلال صورت گرفته در صرافی بایننس با ارزش ۱۰ میلیون دلار صورت گرفت.

قیمت بیت کوین قبل از سه شنبه ۱۲ درصد افزایش یافت و به ۳۵۲۰۰ دلار رسید. این حرکت احتمالا ناشی از حجم کم و تقاضای بیش از حد بود که توانست در طی چند ساعت ده ها میلیارد دلار به ارزش بازار اضافه کند.

جوامع و تحلیل گران کریپتو این حرکت را به ثبت ETF بیت کوین نسبت دادند. این مساله هنوز در حال بررسی توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ی آمریکا می باشد.

همان طور که می دانید بازار بیت کوین در چند ماه گذشته تقریبا ساکن بوده است. این مسائل توانست امید مردم به احیای بازار صعودی کریپتو را افزایش دهد.

لوسی هو (تریدر ارشد متا آلفا) در پیامی بیان کرد: «بیت کوین با تایید احتمالی ETF و افزایش تعداد ارسال های ETF، روندی صعودی را تجربه خواهد کرد. بازار کریپتو با تایید ETF و هاوینگ در ماه آوریل می تواند با قدرت روند صعودی را پیش بگیرد.»

منبع: coindesk

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید