فراری امکان خرید خودرو با استفاده از رمزارز را در آمریکا فراهم می کند - تکفارس 
فراری امکان خرید خودرو با استفاده از رمزارز را در آمریکا فراهم می کند - تکفارس 
فراری امکان خرید خودرو با استفاده از رمزارز را در آمریکا فراهم می کند - تکفارس 

فراری امکان خرید خودرو با استفاده از رمزارز را در آمریکا فراهم می کند

مهدی حلوائی
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - 07:52
فراری

افرادی که دارایی رمزارزشان به اندازه‌ی کافی است، می‌توانند در آمریکا با استفاده از ارزهای دیجیتالی خود برای خرید خودروهای فراری اقدام کنند. براساس گزارش رویترز، این شرکت خودروسازی در حال همکاری با پردازشگر پرداخت رمزارز بیت‌پی (BitPay) برای پذیرش بیت کوین، اتر و یو‌ اس‌ دی کوین (USDC) برای خریدهایی است که ظاهراً مشتریان به دنبال آنها هستند. انتظار می‌رود که این قابلیت در اوایل سال ۲۰۲۴ در کشورهای اروپایی و مدتی بعد نیز در مناطق دیگر در دسترس کاربران قرار بگیرد.

مطالب مرتبط:

انریکو گالیرا (Enrico Galliera)، مدیر ارشد بازاریابی و بازرگانی فراری در مصاحبه با رویترز اعلام کرد که هیچ هزینه‌‌ی اضافی برای افرادی که مبلغ خودرو را با رمزارزها پرداخت می‌کنند، وجود نخواهد داشت و بیت‌پی این پرداخت‌ها را در زمان معامله به ارز سنتی تبدیل خواهد کرد تا از هرگونه مشکل نوسان جلوگیری شود. گالیرا گفت که این حرکت به شرکت کمک خواهد کرد تا افرادی که لزوماً مشتریان فراری نیستند اما ممکن است بتوانند از پس خرید خودروهای آن بر بیایند را جذب کند.

فراری سال گذشته اعلام کرده بود که با ساخت خودروهای تنفس طبیعی به حفظ محیط زیست کمک خواهد کرد اما حالا پذیرش ارزهای دیجیتالی، که به مصرف بالای انرژی شهرت دارند، خلاف این موضوع را نشان می‌دهد. با این وجود، فراری اصرار دارد که این کار با هدف آنها در تضاد نیست. گالیرا با اشاره به اقدامات اخیر برای کاهش ردپای کربن رمزارزها، مانند وابستگی بیشتر به منابع انرژی تجدیدپذیر، تایید کرد که هدف این شرکت برای رساندن ردپای کربن به صفر تا سال ۲۰۳۰ کاملاً امکان‌پذیر است.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید