دارایی رمزارز ترامپ بیشتر از آن چیزی است که تصور می شد - تکفارس 
دارایی رمزارز ترامپ بیشتر از آن چیزی است که تصور می شد - تکفارس 
دارایی رمزارز ترامپ بیشتر از آن چیزی است که تصور می شد - تکفارس 

دارایی رمزارز ترامپ بیشتر از آن چیزی است که تصور می شد

مهدی حلوائی
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - 16:14
دانلد ترامپ

بر اساس اطلاعات افشاشده‌ی جدید، مجموع دارایی رمزارز دانلد ترامپ بیشتر از آن چیزی است که رسماً اعلام شده بود. اطلاعات منتشرشده توسط نهاد نظارتی CREW نشان می‌دهد که رئیس جمهور سابق آمریکا و کاندیدای اصلی حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات سال ۲۰۲۴ تا ماه آگوست ۲.۸ میلیون دلار رمزارز را در اختیار داشته است.

مطالب مرتبط:

ترامپ همچنین ۴.۸۷ میلیون دلار را از طریق حق لایسنس مجموعه توکن‌های غیرقابل معاوضه‌ی (NFT) خود به دست آورده است. رئیس جمهور سابق آمریکا علی‌رغم مخالفت نسبی با توکن‌های غیرقابل معاوضه سال گذشته و همچنین در ماه آپریل سال جاری مجموعه‌ای از این توکن‌ها را معرفی کرد که شامل تصاویر خود او می‌شد. این دو مجموعه بلافاصله پس از رونمایی به فروش رفت.

کبف پول رمزارز ترامپ

اخبار مربوط به دارایی رمزارز ترامپ در حالی فاش شده که بحث چگونگی برخورد با ارزهای دیجیتالی به یکی از اهداف سیاسی نامزدهای ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا تبدیل شده است. برای مثال، رابرت اف کندی جونیور اعلام کرده که با استفاده از بیت کوین قدرت دلار آمریکا را بیشتر خواهد کرد و مالیات وارده بر این رمزارز را حذف خواهد کرد. در طرف دیگر رابرت دسانتیس، شهردار فلوریدا و نماینده‌ی جمهوری‌خواه که در انتخابات اولیه پشت سر ترامپ قرار دارد، وعده داده که به عنوان رئیس جمهور ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را تحریم خواهد کرد.

پس از فاش‌شدن اطلاعات مربوط به دارایی رمزارز ترامپ، شرکت تحقیقاتی Arkham Intelligence در توییتی اعلام کرد که به اطلاعات مربوط به حساب رمزارز ترامپ دسترسی پیدا کرده است. این شرکت ادعا می‌کند که آدرس 0x94845333028B1204Fbe14E1278Fd4Adde46B22ce در بلاک چین اتریوم به ارزش ۲.۸ میلیون دلار متعلق به رئیس جمهور سابق آمریکاست. دسترسی به اطلاعات خرید و فروش رمزارزها به لطف شفافیت بلاک چین‌ها امکان‌پذیر بوده و همین موضوع ردیابی همزمان معاملات ارزهای دیجیتالی را آسان کرده است.

منبع: CoinDesk

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید