بایننس استرالیا تبادلات دلار این کشور را متوقف کرد - تکفارس 
بایننس استرالیا تبادلات دلار این کشور را متوقف کرد - تکفارس 

بایننس استرالیا تبادلات دلار این کشور را متوقف کرد

مهدی حلوائی
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 22:38
بایننس استرالیا

بایننس استرالیا امروز در توییتی اعلام کرد که نقل و انتقالات دلار این کشور از طریق PayID را به دلیل مشکل سرویس پرداخت شخص ثالث خود متوقف کرده و به دنبال یک سرویس جایگزین است. با این وجود، کاربران استرالیایی کماکان می‌توانند به خرید و فروش رمزارز توسط کارت اعتباری و دبیت کارت بپردازند و به‌گفته‌ی بایننس، بازار P2P این صرافی نیز کماکان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مطالب مرتبط:

در حال حاضر صرافی Crypto.com، رقیب بایننس، نیز با مشکلات بانکی دست و پنجه نرم می‌کند چرا که سیستم تبادل دلار آمریکای آن پس از سقوط بانک سیلورگیت (Silvergate) در خطر بوده و خروج بانک تجاری متروپولیتان (Metropolitan) نیز نقدینگی این صرافی را در معرض خطر قرار داده است. برای بسیاری از مشتریان این صرافی، استفاده از کارت‌های اعتباری و دبیت کارت تنها راه تراکنش است که سخت‌ترین روش نیز به حساب می‌آید.

در همین حال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار استرالیا (ASIC) در حال بازبینی مجوز خدمات مشتقه‌ی بایننس پس از اشتباه بزرگ این صرافی در طبقه‌بندی ۵۰۰ کاربر عادی به عنوان “سرمایه‌گذار عمده‌فروش” و بستن حساب آن‌ها می‌باشد. بایننس نیز اعلام کرده که به کاربران یادشده غرامت پرداخت خواهد.کرد در حال حاضر ارزش رمزارز بایننس کوین (BNB) بدون تغییر ثابت باقی مانده است.

منبع: CoinDesk

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید