BYD رقیب سایبرتراک را در سال ۲۰۲۳ روانه بازار می کند - تکفارس 
BYD رقیب سایبرتراک را در سال ۲۰۲۳ روانه بازار می کند - تکفارس 
BYD رقیب سایبرتراک را در سال ۲۰۲۳ روانه بازار می کند - تکفارس 

BYD رقیب سایبرتراک را در سال ۲۰۲۳ روانه بازار می کند

مهدی حلوائی
۱ آذر ۱۴۰۱ - 21:06
شرکت BYD

شرکت BYD، بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی خودروهای برقی پس از تسلا، قصد دارد تا یک پیک‌آپ برقی را به عنوان رقیب سایبرتراک همزمان با این خودرو به بازار عرضه کند. حالا تصاویری از این خودرو در خیابان‌های چین مشاهده شده است.

BYD با عرضه‌ی پیک‌آپ برقی یادشده نه تنها با خودروی سایبرتراک رقابت خواهد کرد، بلکه می‌تواند با ارائه‌ی قابلیت‌های شخصی‌سازی متعدد در آن، نسل جدیدی از خودروهای برقی را در دسترس قرار دهد. BYD همچنین اولین شرکتی بود که خط تولید خودروهای درون‌سوز را متوقف کرد و تنها ساخت خودروهای هیبریدی و برقی را در دستور کار خود قرار داد.

پیک‌آپ برقی BYD

وانگ چوان‌فو (Wang Chuanfu)، رئیس هیئت مدیره‌ی BYD، روز گذشته اعلام کرد که خودروهای بعدی این شرکت با تمرکز بر ارائه‌ی قابلیت‌های شخصی‌سازی ساخته خواهند شد. این نسل از خودروهای BYD از نسل خودروهای لوکس یانگ‌وانگ (Yangwang)، که در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه می‌شوند، متفاوت خواهند بود.

در حال حاضر بازار پیک‌آپ‌های برقی رده‌بالا در سلطه‌ی شرکت‌های آمریکایی ریویان، تسلا، فورد و شورلت بوده و از این رو ممکن است که BYD اولین پیک‌آپ برقی خود را تنها در کشور چین عرضه کند. محبوبیت این نوع از خودروها در کشور چین طی چند سال اخیر رو به افزایش بوده اما در حال حاضر باید منتظر ماند و دید که میزان تقاضا برای پیک‌آپ برقی BYD به چه صورت خواهد بود.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید