نایکی با پلتفرم Swoosh. وارد بازار NFT می شود - تکفارس 
نایکی با پلتفرم Swoosh. وارد بازار NFT می شود - تکفارس 
نایکی با پلتفرم Swoosh. وارد بازار NFT می شود - تکفارس 

نایکی با پلتفرم Swoosh. وارد بازار NFT می شود

مهدی حلوائی
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - 11:47
نایکی

کمپانی نایکی (Nike) علی‌رغم افت بازار توکن‌های غیر قابل معاوضه (NFT) و ورشکستگی سومین صرافی بزرگ رمزارز جهان در هفته‌ی گذشته، قصد دارد تا با عرضه‌ی پلتفرم Swoosh. امکان خرید و فروش محصولات مجازی خود را در دسترس کاربران قرار دهد.

پلتفرم Swoosh. بر پایه‌ی Web3 طراحی شده و قرار است که نایکی از آن برای حضور در بازار توکن‌های غیر قابل معاوضه استفاده کند اما در حال حاضر هنوز جزئیات دقیقی از برنامه‌های این شرکت برای پلتفرم یادشده در دسترس نیست. با این وجود، نایکی اعلام کرده است که کاربران می‌توانند از محصولات مجازی این شرکت در بازی‌های دیجیتالی و دیگر بخش‌ها استفاده کنند.

فروش کلی NFT در سال 2022

قرار است که ثبت نام در پلتفرم Swoosh. از تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان) آغاز شود اما امکان خرید و فروش محصولات دیجیتال در آن از ماه ژانویه‌ی سال ۲۰۲۳ ارائه خواهد شد. نایکی اعلام کرده است که تولیدکنندگان محتوا می‌توانند در چالشی با سایر اعضا رقابت کرده و شانس طراحی محصولات مجازی برای این شرکت و همچنین دریافت مبلغی از فروش آن‌ها را داشته باشند.

نایکی سال گذشته نیز کمپانی RTFKT استودیو، که در ساخت NFT و اسنیکر برای متاورس فعالیت می‌کند، را خریداری کرد. این خرید در آن زمان، حرکتی منطقی به حساب می‌آمد چرا که ارزش رمزارزها در ماه دسامبر گذشته و اوایل سال جاری میلادی به بالاترین حد خود رسیده بود اما فروش NFT‌ پس از ماه ژانویه با افتی چشمگیر مواجه شد. حالا باید منتظر ماند و دید که پلتفرم Swoosh. چه تاثیری بر عملکرد این شرکت خواهد داشت.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید