فیس بوک سرانجام اجازه پست کردن NFT را به خالقان محتوا داد - تکفارس 
فیس بوک سرانجام اجازه پست کردن NFT را به خالقان محتوا داد - تکفارس 

فیس بوک سرانجام اجازه پست کردن NFT را به خالقان محتوا داد

افشین نوری
۱۱ تیر ۱۴۰۱ - 10:20
فیس بوک

متا اعلام کرد که از امروز به برخی خالقان محتوا در فیس بوک اجازه پست کردن NFT در پروفایل‌شان را داده است. این قابلیت هنوز در مرحله آزمایشی است و مشخص نیست که چه زمانی به‌طور عمومی عرضه خواهد شد. 

مارک زاکربرگ قبلا گفته بود که این شرکت قصد دارد پشتیبانی از NFTها را به شبکه‌های اجتماعی خود اضافه کند و حالا مدیر محصولات متا تصاویری از این قابلیت در صفحه توییتر خود منتشر کرده است که شمای کلی آن را نشان می‌دهد. 

طبق این تصاویر، خالقان محتوا دارای یک تب اختصاصی NFT در پروفایل خود خواهند بود که همه توکن‌های آن‌ها را نمایش خواهد داد. 

NFT

نکته جالب‌تر اینکه خالقان محتوا می‌توانند NFTهای خود را به‌صورت استاتوس نیز منتشر کنند تا سایر کاربران امکان کامنت گذاشتن زیر آن را داشته باشند و حتی اطلاعات مربوط به هر کدام از آن‌ها را مشاهده کنند.

خالقان‌محتوا در فیس بوک نیز همانند اینستاگرام می‌توانند کیف‌پول‌های سازگار خود را به وب‌سایت‌ها لینک بدهند و از آن‌ها بهره‌مند شوند. در حال حاضر، فیس بوک از ارزهای دیجیتال اتریوم و پلی‌گان پشتیبانی می‌کند و به‌زودی قرار است از سولانا و Flow NFT نیز پشتیبانی کند. 

متا قابلیت پشتیبانی از NFT را چند ماه پیش به اینستاگرام اضافه کرد و ‌قول داد که ابزارهای بیشتری را به آن بیفزاید. حالا این قابلیت را به‌طور آزمایشی برای فیس بوک ارائه کرده است و هنوز مشخص نیست که اقبال کاربران فیس بوک به چقدر خواهد بود. 

در هر حال، اکثر شرکت‌ها در حال ارائه خدمات رمزارز و NFT به کاربران خود هستند و متا نیز نمی‌خواهد که در این زمینه از رقبای خود عقب بماند.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.