اینستاگرام قابلیت های NFT را در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا عرضه کرد - تکفارس 
اینستاگرام قابلیت های NFT را در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا عرضه کرد - تکفارس 

اینستاگرام قابلیت های NFT را در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا عرضه کرد

افشین نوری
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - 10:05
توکن های غیر قابل تعویض بیپل ان اف تی

بازار توکن‌های NFT بعد ارز سقوط بازار رمز ارز با افت شدیدی مواجه شده است اما این‌ موضوع باعث نشده است که اینستاگرام قابلیت‌های مرتبط با این توکن‌ها را عرضه نکند. این شرکت چند ماه پیش این قابلیت‌ها را برای اولین بار در کشورهای مختلف ارائه کرد و حالا قصد دارد آن‌ها را در کشورهای بیشتری عرضه کند.

کاربران اینستاگرام با استفاده از این قابلیت‌ها می‌توانند توکن‌های NFT را در فیدها و پیام‌های خود و همچنین در قالب استیکرهای واقعیت افزوده در استوری‌ها منتشر کنند. هرچند امکان خرید و فروش NFT ها فعلا در اینستاگرام امکان‌پذیر نیست اما متا به‌طور جدی در حال کار روی این قایلیت است.‌

اینستاگرام امروز قابلیت‌هایNFT خود را در بیش از ۱۰۰ کشور دیگر در آسیا و آفریقا عرضه کرده است و کاربران همچنین به کیف‌پول‌های شخص ثالث Coinbase و Dapper دسترسی داشته باشند. پشتیبانی از کیف‌پول‌های Rainbow ، MetaMask و Trust Wallet نیز به این مجموعه اضافه شده است. 

مارک زاکربرگ مدیرعامل متا با اعلام این خبر در اینستاگرام گفته است که برنامه این شرکت برای پشتیبانی از NFTها همچنان ادامه خواهد داشت و به‌زودی امکان خرید و فروش آن‌ها نیز به این پلتفرم اضافه خواهد شد‌.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.