ال جی امکان خرید و فروش NFT در تلویزیون های خود را فراهم کرد - تکفارس 
ال جی امکان خرید و فروش NFT در تلویزیون های خود را فراهم کرد - تکفارس 

ال جی امکان خرید و فروش NFT در تلویزیون های خود را فراهم کرد

افشین نوری
۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - 12:23
ال جی

ال جی امروز از پلتفرم LG Art Lab به‌عنوان یک پلتفرم NFT رونمایی کرد. این پلتفرم برای استفاده در تلویریون‌های هوشمند این شرکت عرضه شده است و حالا مشتریان این شرکت می‌توانند از آن استفاده کنند. 

ال جی گفته است که پلتفرم جدید NFT فعلا برای کاربران آمریکا و صرفا برای تلویزیون‌هایی که webOS 5.0  یا نسخه‌های بالاتر را اجرا می‌کنند قابل دسترس است. ال جی همچنین با همکاری شرکت Hedera Network یک اپلیکیشن برای خرید NFT از طریق کیف پول Wallypto ارائه کرده است. این کیف پول از سال گذشته در حال توسعه است و نسخه آزمایشی آن ماه گذشته عرضه شد. 

ال جی

در حال حاضر، اکثر مردم با توکن‌های NFT آشنایی دارند و پلتفرم  LG Art Lab خواهد توانست امکان خرید و فروش این توکن‌ها را برای میلیون‌ها کاربر فراهم کند. مزیت این پلتفرم آن است که نیاز به هیچ کد یا سیستم بلاک‌چینی ندارد. این پلتفرم همچنین دارای قابلیتی به نام Drops است که پروفایل هنرمندان و کارهای NFT آن‌ها را نمایش خواهد داد. کاربران همچنین اجازه انجام تبادلات کمتر از ۰.۰۰۰۱ دلار را نیز خواهند داشت.  

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم ال حی با ارائه فناوری NFT در تلویزیون‌های هوشمند خود چقدر خواهد توانست به توسعه آن کمک کند.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.