سامسونگ به کسانی که گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ را پیش‌سفارش کنند NFT جایزه می‌دهد - تکفارس 
سامسونگ به کسانی که گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ را پیش‌سفارش کنند NFT جایزه می‌دهد - تکفارس 

سامسونگ به کسانی که گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ را پیش‌سفارش کنند NFT جایزه می‌دهد

افشین نوری
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - 22:56
گلکسی زد فولد 4

سامسونگ گفته است به کسانی که گوشی‌های گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ را پیش‌سفارش کنند یک NFT جایزه می‌دهد. این کار باعث خواهد تا افراد بیشتری اقدام به خرید این گوشی‌ها کنند. سامسونگ قبلا در مورد پیش‌سفارش گوشی‌های گلکی S22 و گلکسی تب S8 نیز از NFT به عنوان جایزه استفاده کرده بود. 

اما تفاوت NFTهای گلکسی با سایر NFTها در این است که‌ دارندگان آن‌ها می‌توانند از آن‌ها به عنوان کارت تخفیف در فروشگاه‌های Digital Plaza، Show Gold, The Shilla Duty Free Shop و e-Cruise استفاده کنند. 

هنوز مشخص نیست که این روش تا چه حد در ترغیب مشتریان به خرید گوشی‌های گلکسی زد فولد ۴ و ‌زد فلیپ ۴ موثر خواهد بود اما مطمئنا خیلی از افراد از داشتن یک NFT که به‌عنوان کارت تخفیف نیز عمل کند ناراضی نخواهند بود. 

سامسونگ همچنین برای کاربران آمریکا که گوشی‌های گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ را پیش‌سفارش کنند یک کارت اعتباری ۲۰۰ دلاری در نظر گرفته است که قطعا بسیار جذاب خواهد بود. 

سامسونگ قصد دارد فردا در رویداد آنپک خود از گوشی.های گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ رونمایی کند و باید منتظر بمانیم و ببینیم این ‌گوشی‌ها با چه مشخصاتی معرفی می‌شوند. 

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید