مشخصات کامل و قیمت گلکسی زد فولد ۴ فاش شد - تکفارس 
مشخصات کامل و قیمت گلکسی زد فولد ۴ فاش شد - تکفارس 

مشخصات کامل و قیمت گلکسی زد فولد ۴ فاش شد

افشین نوری
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - 11:37
گلکسی زد فولد ۴

سامسونگ قرار است فردا از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ رونمایی کند و‌ حالا وب‌سایت Winfuture.de مشخصات کامل و قیمت گلکسی زد فولد ۴ را منتشر کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم. 

 مشخصات گلکسی زد فولد ۴

این گوشی از یک نمایشگر ۷.۶ اینچی Dynamic AMOLED 2x Infinity Flex با رزولوشن ۲۱۷۶x۱۸۱۲ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۷۴ ppi و ‌پوشش محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس بهره خواهد برد. سامسونگ در نمایشگر این گوشی از شیشه فوق نازک UTG استفاده خواهد کرد. نمایشگر دوم این گوشی هم یک پنل ۶.۲ اینچی AMOLED Infinity-O با رزولوشن ۲۳۱۶x۹۰۴ پیکسل خواهد بود. هر دو نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهند کرد و سیستم عامل دستگاه مبتنی بر اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI خواهد بود. ‌

در داخل این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس در کنار ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه داخلی استفاده خواهد شد. باتری آن هم ظرفیتی برابر ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد داشت که با شارژ ۲۵ وات شارژ خواهد شد. 

 گلکسی زد فولد ۴ یک دوربین ۴ مگاپیکسلی در زیر نمایشگر و یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر خواهد داشت. دوربین‌های پشت این گوشی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با بزرگنمایی ۳ برابر خواهد بود. 

این گوشی در بخش اتصالات از eSIM، شبکه ۵G ، وای‌فای ۸۰۲.۱۱ax، بلوتوث ۵.۲ و اتصال NFC پشتیبانی خواهد کرد و دارای درگاه USB-C و یک قلم SPen خواهد بود. این گوشی وزنی برابر ۲۵۴ گرم خواهد داشت. 

قیمت گلکسی زد فولد ۴

طبق اطلاعات امروز، قیمت نسخه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی این گوشی به‌ترتیب ۱۷۹۹ و ۱۸۹۹ یورو خواهند بود. فروش این گوشی از تاریخ ۳ شهریور آغاز خواهد شد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید