ایلان ماسک از احتمال ورشکستگی توییتر خبر داد - تکفارس 
ایلان ماسک از احتمال ورشکستگی توییتر خبر داد - تکفارس 
ایلان ماسک از احتمال ورشکستگی توییتر خبر داد - تکفارس 

ایلان ماسک از احتمال ورشکستگی توییتر خبر داد

مهدی حلوائی
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - 13:59
ایلان ماسک توییتر

بر اساس گزارش خبرگزاری The Information و Platformer، ایلان ماسک پس از گذشت دو هفته از تصاحب توییتر امروز در جلسه‌ای حضوری با کارکنان این شرکت اعلام کرد که در حال حاضر توییتر با ضرر مالی هنگفتی روبه‌رو بوده و احتمال ورشکستگی آن وجود دارد.

مطالب مرتبط:

توییتر از سال ۲۰۱۹ هیچ‌گونه سوددهی نداشته و درآمد آن از بخش تبلیغات نیز از زمان آغاز مدیریت ایلان ماسک با کاهش قابل توجهی مواجه بوده است. ماسک امروز اعلام کرد که احتمالاً گردش مالی توییتر در سال ۲۰۲۳ نیز منفی خواهد بود و در حال حاضر موفقیت این شرکت به موفقیت سرویس اشتراکی توییتر بلو بستگی دارد.

مدیر عامل توییتر همچنین امروز بار دیگر به کارکنان یادآوری کرد که باید به‌صورت حضوری در دفاتر این شرکت حضور پیدا کنند و در غیر این صورت از کار برکنار خواهند شد. این در حالی است که برخی از مدیران ارشد توییتر نیز به‌تازگی از سمت خود استعفا داده‌اند و احتمال جریمه‌ی این شرکت توسط کمیسیون فدرال تجارت (FTC) وجود دارد.

در همین حال، عرضه‌ی نسخه‌ی جدید سرویس توییتر بلو نیز جنجال‌های زیادی را به همراه داشته است. توییتر روز گذشته از برچسب Official برای حساب‌های رسمی رونمایی کرد اما پس از چند ساعت آن را حذف کرد و همین موضوع باعث شد تا برخی از کاربران، خود را به جای سیاستمداران و سلبریتی‌های معروف جا بزنند. ماسک اخیراً اعلام کرده است که شناسایی و حذف این کاربران از توییتر، اولویت اصلی شرکت خواهد بود.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید