توییت جدید ایلان ماسک ۸۳,۰۰۰ بار ریپلای خورد - تکفارس 
توییت جدید ایلان ماسک ۸۳,۰۰۰ بار ریپلای خورد - تکفارس 
توییت جدید ایلان ماسک ۸۳,۰۰۰ بار ریپلای خورد - تکفارس 

توییت جدید ایلان ماسک ۸۳,۰۰۰ بار ریپلای خورد

افشین نوری
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - 15:11
ایلان ماسک

ایلان ماسک که به‌تازگی توییتر را خریده است روز گذشته در حساب توییتری خود از کاربران خواست تا شکایت‌های خود را درباره این شبکه اجتماعی بگویند. 

ماسک با انتشار توییتی از ۱۱۵ میلیون کاربر خود خواست که نظرات خود را برای بهبود پلتفرم توییتر بیان کنند‌. میزان استقبال از این توییت بقدری بود که تعداد ریپلای‌های آن از مرز ۸۳,۰۰۰ توییت عبور کرد. البته در این بین، نظرات نامربوطی نیز نوشته شد، ولی در کل پیشنهادهای خوبی نیز از طرف کاربران ارائه شد. 

موضوعی که بیش از همه مورد انتقاد کاربران قرار گرفت، پروسه دریافت تیک آبی بود که این‌روزها خبرهای زیادی درباره آن وجود داشت. موضوع ساسپند شدن اکانت‌ها و همچنین درخواست برای ارائه قابلیت‌های جدید از جمله مواردی بودند که کاربران بیشتر به آن‌ها پرداخته بودند.   

برخی کاربران نیز درخواست دکمه دیسلایک را کرده بودند و عده‌ای هم درخواست بازطراحی وب‌سایت توییتر را داده بودند. درخواست بازگرداندن قابلیت فلیت زیر در بین درخواست‌ها مشاهد می‌شد. 

ماسک گفته است که در ماه‌های آینده قابلیت‌های زیادی برای توییتر ارائه خواهد شد و لذا لازم است که وقت بیشتری روی نقاط مثبت و منفی هر قابلیت گذاشته شود.

منبع: DigitalTrends

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید