امکان انتقال تصاویر آی کلود به اپلیکیشن Photos ویندوز ۱۱ فراهم شد - تکفارس 
امکان انتقال تصاویر آی کلود به اپلیکیشن Photos ویندوز ۱۱ فراهم شد - تکفارس 
امکان انتقال تصاویر آی کلود به اپلیکیشن Photos ویندوز ۱۱ فراهم شد - تکفارس 

امکان انتقال تصاویر آی کلود به اپلیکیشن Photos ویندوز ۱۱ فراهم شد

مهدی حلوائی
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - 14:28
آی کلود

مایکروسافت حدود یک ماه پیش اعلام کرد که قابلیت انتقال تصاویر از آی کلود فوتوز (iCloud Photos) به اپلیکیشن فوتوز ویندوز ۱۱ به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد و حالا امروز این ویژگی به سیستم‌عامل یادشده اضافه شده است. قرار است که تمامی کاربران ویندوز ۱۱ تا پایان ماه نوامبر به این ویژگی دسترسی داشته باشند.

تا پیش از این، کاربران برای انتقال تصاویر از آی کلود به ویندوز باید گوشی آیفون خود را توسط کابل USB به لپ تاپ یا کامپیوتر وصل می‌کردند و یا از اپلیکیشن تحت وب آی کلود بهره می‌بردند. حالا ویژگی جدید ویندوز ۱۱، امکان مشاهده‌ی تمامی تصاویر آی کلود در اپلیکیشن فوتوز را فراهم کرده است.

برای استفاده از این قابلیت، ابتدا اپلیکیشن فوتوز ویندوز ۱۱ را به جدیدترین نسخه ارتقا دهید و سپس با نصب اپلیکیشن آی کلود از فروشگاه ویندوز و ورود به آن، اقدام به انتقال تصاویر خود کنید. قابلیت انتقال تصاویر آی کلود به ویندوز ۱۱ تنها بخشی از برنامه‌ی جامع مایکروسافت برای تبدیل‌کردن این سیستم‌عامل به بهترین سیستم‌عامل موجود از طریق اضافه‌کردن سرویس‌های شرکت‌های رقیب به آن است.

برای مثال، این شرکت ماه گذشته اپلیکیشن اپل موزیک را به کنسول‌های نسل جدید ایکس باکس اضافه کرد و قرار است که این اپلیکیشن و همچنین اپل تی وی را نیز در سال آینده‌ی میلادی برای ویندوز ۱۱ عرضه کند. سیستم‌عامل دسکتاپ مایکروسافت همچنین از اپلیکیشن‌های اندرویدی پشتیبانی کرده و اپلیکیشن فون لینک (Phone Link) آن نیز امکان همگام‌سازی پیام‌ها و اعلان‌های گوشی‌های اندرویدی با ویندوز را دارد.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید