ایلان ماسک می خواهد یک قابلیت جنجالی برای توییتر عرضه کند - تکفارس 
ایلان ماسک می خواهد یک قابلیت جنجالی برای توییتر عرضه کند - تکفارس 
ایلان ماسک می خواهد یک قابلیت جنجالی برای توییتر عرضه کند - تکفارس 

ایلان ماسک می خواهد یک قابلیت جنجالی برای توییتر عرضه کند

افشین نوری
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - 08:03
ایلان ماسک

ایلان ماسک بعد از خرید توییتر اعلام‌ کرد که قصد ایجاد تغییرات بزرگ در آن را دارد و ظاهرا یکی از این تغییرات بسیار جنجالی خواهد بود. 

طبق یک گزارش جدید، ظاهرا ماسک و همکارانش به‌دنبال محدود کردن تعداد توییت‌های دیده شده توسط کاربران هستند. به این ترتیب، هر کاربر در طول ماه فقط تعداد محدودی توییت مشاهده خواهد کرد و برای مشاهده توییت‌های بیشتر باید مبلغی پول واریز کند.‌

ماسک قبل از خرید توییتر گفته بود که توییتر باید در دسترس همکان باشد اما حالا به نظر می‌رسد که او صرفا به‌دنبال کسب درآمد از این شبکه اجتماعی است. طبق گزارش امروز، تغییرات فوق هنوز در مرحله بحث و بررسی هستند و احتمالا عرضه عمومی آن‌ها کمی طول خواهد کشید. 

توییتر چند روز پیش اعلام کرد که هزینه اشتراک ماهانه تویبتر آبی از ۴.۹۹ دلار به ۷.۹۹ دلار افزایش خواهد یافت و همچنین کسانی که تیک آبی دارند باید عضو توییتر آبی شوند وگرنه تیک آن‌ها حذف خواهد شد. 

گزارش‌ها حاکی از آن است  که کاربران توییتر در حال ترک این شبکه اجتماعی هستند و به نظر می‌رسد بعد از سر کار آمدن ماسک همه چیز در حال تغییر است. توییتر از زمانیکه ماسک آن را خرید تاکنون بیش از ۱.۳ میلیون اکانت را مسدود کرده است و این موضوع باعث انتقاد شدید کاربران شده است. ماسک قبلا گفته بود که هدف او از خرید تویبتر محافظت از آزادی بیان در این شبکه اجتماعی است اما حالا کاربران می‌گویند که او زیر حرف‌هایش زده است. 

از طرف دیگر، ماسک به‌دنبال اخراج کردن نیمی از کارکنان توییتر است و همین موضوع باعث نگرانی افراد مشغول در این شرکت شده است. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که ماسک چه ایده‌هایی در سر دارد و‌ چگونه آن‌ها را اجرایی می‌کند‌.

منبع: Mspoweruser

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید