سونی گوشی های اکسپریا ۱ V و اکسپریا ۵ V را از نو طراحی می کند - تکفارس 
سونی گوشی های اکسپریا ۱ V و اکسپریا ۵ V را از نو طراحی می کند - تکفارس 
سونی گوشی های اکسپریا ۱ V و اکسپریا ۵ V را از نو طراحی می کند - تکفارس 

سونی گوشی های اکسپریا ۱ V و اکسپریا ۵ V را از نو طراحی می کند

مهدی حلوائی
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - 13:23
سونی اکسپریا 1 V

گفته می‌شود که نسخه‌ی ۲۰۲۳ گوشی‌های اکسپریا ۱ V و اکسپریا ۵ V جزو محصولات خاص و قدرتمند بازار خواهند بود و حالا گمانه‌زنی‌های اخیر نیز بار دیگر این موضوع را تایید کرده‌اند. با توجه به گزارش‌های جدید، سونی در این دو گوشی از دوربین جدیدی بهره برده که دارای سایز بسیار بزرگی است. همین موضوع غول فناوری ژاپنی را وادار کرده تا هر دو گوشی را از نو طراحی کند.

مطالب مرتبط:

بر اساس گزارش افشاگری با نام SumahoDigest، اکسپریا ۱ V و اکسپریا ۵ V از دوربین ۱ اینچی جدیدی بهره می‌برند که بی‌شباهت به دوربین گوشی اکسپریا پرو آی نیست. در صورتی که این اطلاعات صحت داشته باشند، هر دو گوشی یادشده پیشرفت قابل توجهی را در بخش دوربین خواهند داشت. گزارش این افشاگر همچنین به استفاده‌ی گوشی نسل بعدی سونی از قدرتمندترین اسپیکر جهان اشاره داشته است.

به‌نظر می‌رسد که شایعه‌ی دوم به گوشی اکسپریا ۱ V اشاره داشته و در حال حاضر خبری از نسخه‌ی بعدی اکسپریا پرو نخواهد بود. هرچند که بسیاری از گوشی‌ها دارای دوربین‌های قدرتمند هستند اما سازندگان معمولاً توجه زیادی به اسپیکرهای گوشی‌های خود نمی‌کنند. با این وجود، سونی برای رقابت در این بخش باید با محصولاتی مانند ZTE نوبیا رد مجیک ۶ و ایسوس راگ فون ۵ کند چرا که این گوشی‌ها در حال حاضر بهترین کیفیت صدا را ارائه می‌دهند.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید