واتساپ سرانجام قابلیت انجمن‌ ها را عرضه کرد - تکفارس 
واتساپ سرانجام قابلیت انجمن‌ ها را عرضه کرد - تکفارس 
واتساپ سرانجام قابلیت انجمن‌ ها را عرضه کرد - تکفارس 

واتساپ سرانجام قابلیت انجمن‌ ها را عرضه کرد

افشین نوری
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - 07:56
واتساپ

واتساپ قابلیت جدیدی به نام انجمن‌ها یا Communities برای کاربران خود عرضه کرد. این قابلیت در واقع روش جدیدی برای مدیریت گروه‌های متعدد با موضوعات و بحث‌های مختلف است و سوئیچ کردن بین آن‌ها به‌راحتی امکان‌پذیر خواهد بود. 

واتساپ

برای مثال شما می‌توانید یک انجمن درست کنید و یک بحث بخصوص را بین گروه‌های مختلف تقسیم کنید. همچنین هر انجمن یک گروه Announcement خواهد داشت که برای انتشار اخبار اصلی توسط مدیران انجمن‌ها استفاده خواهد شد. 

واتساپ علاوه بر عرضه این قابلیت مهم، چندین قابلیت دیگر نیز ارایه کرده است که مرتبط با همین گروه‌ها و انجمن‌هاست. یکی اینکه، ماکزیمم افراد شرکت‌کننده در چت‌های گروهی از ۵۱۲ نفر به ۱۰۲۴ نفر افزایش یافته است و در چت‌های ویدیویی حداکثر ۳۲ نفر می‌توانند شرکت کنند.

واتساپ

کاربران همچنین می‌توانند بدون نیاز به اپلیکیشن‌های شخص‌ثالث، در گروه‌ها و انجمن‌ها نظرسنجی ایجاد کنند. واتساپ همچنین گفته است که چت‌های انجمن‌ها به‌صورت سرتاسری رمزگذاری خواهند شد. قابلیت انجمن‌ها بعد از نصب نسخه جدید واتساپ، به‌صورت یک تب جدید ظاهر خواهد شد.

واتساپ قول داده است که به‌طور مرتب قابلیت انجمن‌ها را بهبود خواهد بخشید و انتظار دارد دارد که کاربران بازخوردهای خود را برای این شرکت ارسال کنند.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید