واتساپ سرانجام قابلیت Communities را برای نسخه بتا عرضه کرد - تکفارس 
واتساپ سرانجام قابلیت Communities را برای نسخه بتا عرضه کرد - تکفارس 

واتساپ سرانجام قابلیت Communities را برای نسخه بتا عرضه کرد

افشین نوری
۳ شهریور ۱۴۰۱ - 08:26
واتساپ

واتساپ قابلیت جدید Communities را برای کاربران نسخه بتا عرضه کرد. به گزارش وب‌سایت WABetaInfo، این قابلیت یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های واتساپ خواهد بود. 

قابلیت Communities تقریبا به مدت یک سال است که در حال توسعه است و متا چند ماه پیش به‌طور ضمنی به وجود آن اشاره کرده بود و حالا این قابلیت برای نسخه بتا واتساپ عرضه شده است.

واتساپ این قابلیت را برای نسخه ۲.۲۲.۱۹.۳ بتا عرضه کرده است و کاربران می‌توانند آن را به صورت تب Communities که جایگزین تب Camera شده است مشاهده کنند. 

این قابلیت به شما کمک خواهد کرد تا همه گروه‌های واتساپی خود را مدیریت کنید و حتی زیرگروه‌‌هایی را برای موضوعات مختلف ایجاد کنید.‌ کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند ۱۰ زیرگروه و هر کدام با ۵۱۲ عضو را ایجاد کنند. 

کاربران مثلا می‌توانند یک Community برای یک مدرسه ایجاد کنند که شامل زیرگروه‌هایی برای کلاس‌های مختلف مدرسه باشد. ادمین این انجمن‌ها سپس می‌توانند اعلامیه‌های خود را به‌طور یکجا برای همه کاربران ارسال کنند.

کاربران می‌توانند بر اساس علایق خود به هر کدام از زیرگروه‌ها بپیوندند و هر وقت که خواستند آن‌ها را ترک کنند. شما همچنین می‌توانید در این قابلیت، سایر کاربران را مسدود یا ریپورت کنید. ضمنا همه چت‌ها در این قابلیت، رمزگذاری شده خواهند بود. 

اگر این قابلیت در نسخه بتا موفقیت آمیز باشد، واتساپ آن را برای همه کاربران عرضه خواهد کرد.‌

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید