مشخصات کامل پرچمدار نسل بعدی موتورولا فاش شد - تکفارس 
مشخصات کامل پرچمدار نسل بعدی موتورولا فاش شد - تکفارس 
مشخصات کامل پرچمدار نسل بعدی موتورولا فاش شد - تکفارس 

مشخصات کامل پرچمدار نسل بعدی موتورولا فاش شد

مهدی حلوائی
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - 14:31
موتورولا اج ایکس 40

هرچند که موتورولا به ساخت گوشی‌های اندرویدی میان‌رده شهرت دارد اما این شرکت در بازار گوشی‌های رده‌بالا نیز فعال بوده و چند ماه پیش گوشی اج ۳۰ اولترا را به بازار عرضه کرد. حالا امروز مشخصات پرچمدار نسل بعدی این شرکت به‌طور کامل فاش شده است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده در دیتابیس Tenna، موتورولا گوشی اج ایکس ۴۰ را به عنوان جانشین اج ایکس ۳۰ در کشور چین عرضه می‌کند و نسخه‌ی جهانی آن را نیز با نام اج پلاس ۲۰۲۳ در دسترس قرار می‌دهد. بدون شک مهم‌ترین نکته‌ی در خصوص این گوشی، استفاده‌ی آن از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است. در واقع گفته می‌شود که موتورولا اولین شرکتی خواهد بود که یک گوشی هوشمند مجهز به این تراشه را به بازار عرضه می‌کند.

موتورولا اج ایکس 40

در صورتی که اطلاعات یادشده صحت داشته باشند، موتورولا اج ایکس ۴۰ رقیب مستقیم گلکسی S23 اولترا خواهد بود. این گوشی از نمایشگر اولد ۶.۶۷ اینچی با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز بهره برده و احتمالاً عملکرد گیمینگ خوبی خواهد داشت. هرچند که ابعاد و وزن این گوشی تفاوتی با اج پلاس ۲۰۲۲ ندارد اما موتورولا دست کم یک تغییر بزرگ در طراحی ظاهری آن ایجاد کرده است.

گفته می‌شود که اج ایکس ۴۰ از محفظه‌ی دوربین‌های جدیدی بهره برده که طراحی آن با پرچمدار قبلی موتورولا متفاوت است. ترکیب دوربین‌های این گوشی شامل دوربین اصلی و فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود و بر خلاف گلکسی S23 اولترا خبری از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در آن نخواهد بود.

موتورولا اج ایکس 40

از دیگر ویژگی‌های موتورولا اج ایکس ۴۰ می‌توان به ترکیب ۱۲/۸ گیگابایت رم، ۵۱۲/۲۵۶/۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۴۵۰۰ یا ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن اشاره کرد. در حال حاضر هنوز اطلاعاتی از سرعت شارژ و همچنین تاریخ عرضه و قیمت این گوشی در دسترس نیست.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید