ایلان ماسک دستور تعدیل نیروی کارکنان توییتر را صادر کرد - تکفارس 
ایلان ماسک دستور تعدیل نیروی کارکنان توییتر را صادر کرد - تکفارس 
ایلان ماسک دستور تعدیل نیروی کارکنان توییتر را صادر کرد - تکفارس 

ایلان ماسک دستور تعدیل نیروی کارکنان توییتر را صادر کرد

افشین نوری
۹ آبان ۱۴۰۱ - 08:10
ایلان ماسک

ایلان ماسک به‌تازگی توییتر را خرید و حالا نیویورک تایمز گزارش داده است که او دستور تعدیل تعداد زیادی از کارمندان این شرکت داده است. هنوز مشخص نیست که چند نفر مشمول این دستور خواهند شد اما به نظر می‌رسد که این تعدیل نیرو در برخی بخش‌ها شدیدتر خواهد بود.

پیش از این، گزارش‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه ماسک بعد از تصاحب توییتر حدود ۵۰ درصد از نیروهای این شرکت را تعدیل خواهد کرد که ظاهرا در حال تبدیل شدن به واقعیت است. توییتر حدود ۷۵۰۰ کارمند دارد که اگر ماسک بخواهد ۵۰ درصد آن‌ها را اخراج کند تعداد کارمندان این شرکت چیزی حدود ۳۰۰۰ نفر خواهد شد. 

طبق گزارش نیویورک تایمز، پروسه تعدیل این نیروها از الان شروع شده است و قرار است این کار تا قبل از اول نوامبر به اتمام برسد. حالا بسیاری از کارکنان توییتر در حالت بلاتکلیفی به سر می‌برند و نمی‌دانند وضعیت‌شان چگونه خواهد بود. ماسک همچنین به‌محض خرید توییتر چندین مدیر ارشد توییتر از جمله پاراگ آگراوال مدیرعامل، ند سگال مدیر ارشد مالی و ویجایا گاد مشاور عالی این شرکت را اخراج کرد و هنوز مشخص نیست که برنامه‌ای او برای آینده توییتر چه خواهد بود. 

ماسک گفته است که از آزادی بیان بیان در شبکه اجتماعی توییتر مخافظت خواهد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که او تا چه اندازه به این شعار پایبند خواهد بود.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید