ایلان ماسک سرانجام توییتر را خرید - تکفارس 
ایلان ماسک سرانجام توییتر را خرید - تکفارس 
ایلان ماسک سرانجام توییتر را خرید - تکفارس 

ایلان ماسک سرانجام توییتر را خرید

افشین نوری
۶ آبان ۱۴۰۱ - 15:36
ایلان ماسک

ایلان ماسک سرانجام توییتر را خرید و در اولین اقدام خود مدیران رده بالای این شرکت را اخراج کرد.‌

ماسک بالاخره بعد از جنجال‌های فراوان بر سر تعداد اکانت‌های فیک شبکه اجتماعی توییتر، کنترل این شرکت را بر عهده گرفته است و طبق توافق انجام شده باید ۴۶.۵ میلیارد دلار بابت آن بپردازد. 

اما نکته‌ جالب اینکه ماسک بلافاصله بعد از تصاحب توییتر اکثر مدیران رده‌بالای این شرکت را اخراج کرد که از آن جمله می‌توان به پاراک آگراوال مدیرعامل، ند سگال مدیر ارشد مالی، ویجیا گاده مشاور ارشد و شان ادجت مشاور عمومی توییتر اشاره کرد. 

ایلان ماسک اخیرا گفته بودکه برای کاهش هزینه‌های توییتر باید تعدادی زیادی از کارمندان این شرکت تعدیل نیرو بشوند. حالا با تصاخب توییتر توسط او مشخص نیست که چه تعداد از کارکنان این شرکت از کار بیکار خواهند شد. ماسک همچنین گفته بود که از آزادی بیان در این شبکه اجتماعی محافظت خواهد کرد. 

ماسک اخیرا در گفتکویی گفته بود که توییتر را تبدیل به اپلیکیشن همه‌کاره به نام اپلیکیشن X خواهد کرد. او به سرمایه‌گذاران وعده است که درآمد توییتر در سال ۲۰۳۸ به ۲۶.۴ میلیارد دلار خواهد شد و تعداد کاربران آن به ۹۳۰ میلیون نفر خواهد رسید. بد نیست بدانید که درآمد توییتر در سال ۲۰۲۱ حدود ۵ میلیارد دلار بود و حدود ۲۰۰ میلیون کاربر داشت‌.

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که ثروتمندترین مرد دنیا چه فکرهایی برای بازسازی توییتر در سر دارد. نظر شما درباره خرید توییتر توسط او‌ چیست؟

منبع: Appleinsider

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید