ایلان ماسک شورای نظارت بر محتوای توییتر تشکیل می دهد - تکفارس 
ایلان ماسک شورای نظارت بر محتوای توییتر تشکیل می دهد - تکفارس 
ایلان ماسک شورای نظارت بر محتوای توییتر تشکیل می دهد - تکفارس 

ایلان ماسک شورای نظارت بر محتوای توییتر تشکیل می دهد

افشین نوری
۸ آبان ۱۴۰۱ - 12:27
ایلان ماسک توییتر

ایلان ماسک چند روز توییتر را خرید و حالا به نظر می‌رسد که او قصد ایجاد تغییرات مهمی در این شرکت دارد. ماسک گفته است که به‌زودی یک شورای نظارت بر محتوا تشکیل خواهد داد که متشکل از افراد با نظرات متفاوتی خواهد بود و هیچ تصمیم مهمی بدون نظر جمعی این شورا گرفته نخواهد شد‌.

 هنوز اعضای این شورا اعلام نشده است و ما نمی‌دانیم که سیاست‌های این شورا در رابط با محتواهای منتشر شده در شبکه اجتناعی توییتر چه خواهد بود.

به هر حال، نظارت بر محتواهای منتشر شده در توییتر نیاز به نظارت جدی دارد و ایلان ماسک ممکن است وانین جدیدی را در این زمینه و از طریق شورای مذکور وضع کند‌. ماسک بعد از تصاحب توییتر، بسیاری از مدیران ارشد این شرکت را اخراج کرد و این اقدامات نشان می‌دهد که ماسک موافق سیاست‌های قبلی توییتر نبوده است. ضمنا شایعاتی درباره احتمال برگشت حساب توییتری دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا وجود دارد. 

ماسک همچنین ممکن است بسیاری از کارکنان توییتر را به‌منظور کاهش هزینه‌های این شرکت تعدیل نیرو بکند و خیلی‌ها نگران این موضوع هستند‌ در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم ماسک چه تصمیماتی برای بهبود وضعیت توییتر اتخاذ می‌کند.

منلع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید