سامسونگ قابلیت های پیشرفته عکاسی در شب را برای سری گلکسی S22 عرضه کرد - تکفارس 
سامسونگ قابلیت های پیشرفته عکاسی در شب را برای سری گلکسی S22 عرضه کرد - تکفارس 
سامسونگ قابلیت های پیشرفته عکاسی در شب را برای سری گلکسی S22 عرضه کرد - تکفارس 

سامسونگ قابلیت های پیشرفته عکاسی در شب را برای سری گلکسی S22 عرضه کرد

افشین نوری
۵ آبان ۱۴۰۱ - 08:05
سامسونگ

سامسونگ امروز نسخه جدیدی از اپلیکیشن Expert RAW را برای گوشی‌های سری گلکسی S22 عرصه کرد. این آپدیت شامل قابلیت‌های پیشرفته عکاسی در شب و بهبود کیفیت عکاسی در نور کم می‌شود. 

قابلیت‌های مهم این نسخه شامل Multiple Exposure و Astrophotography Modes می‌شوند می‌شوتد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. سامسونگ همچنین یک اپلیکیشن جدید به نام Camera Assistant عرضه کرده است.  

قابلیت Astrophotography Mode به شما اجازه ثبت عکس‌های بسیار شفاف و واضح از آسمان شب خواهد داد. شما برای استفاده از این قابلیت باید گزینه جدید Sky guide را فعال کنید تا مکان ستارها و سحابی‌ها را بیابید. سپس دوربین گوشی با استفاده از فناوری هوش مصنوعی اقدام به ثبت تصاویر خواهد کرد. شما در این قابلیت قادر به انتخاب سرعت شاتر بین UW 30 sec / W 20 sec / T 15 sec / ST 4 sec خواهید بود.

قابلیت Multiple Exposure  نیز به شما کمک خواهد کرد تا از یک صحنه چندین عکس بگیرد و ان‌ها را رو هم قرار دهید تا هم‌پوشانی لازم بین آن‌ها ایجاد شود. برای دسترسی به دو قابلیت فوق باید در نسخه جدید اپلیکیشن Expert RAW به ‌قسمت Special Photo بروید. 

ضمنا اپلیکیشن جدید Camera Assistant نیز قابلیت‌های متعددی را در اختیار کاربران سری گلکسی S22 قرار خواهد داد که شامل سوئیچ خودکا بین لنزها، امکان فیلمبرداری در حالت فوتو و خاموش کردن Auto HDR می‌شود‌.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید